Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 289 ggr
gejsa
0

Tack för alla era tummar!!!

Det fungerade också. hihi

Hon kom hem 10.15 i morse och hade pappret i handen. Det dröjer ett par dagar innan  hon får körkortet hemskickat. Men hon får iaf köra nu. Skönt! Nu slipper man hämta vid bussen osv. Det är ju 5 km till stora vägen hemifrån oss.

Japp! Hon har en äldre Renault Clio som väntar på henne på gården. I dag kommer vi att åka ut och äta på en finare restaurang för att fira henne. Härligt!

Cilla89
0

OH, GRATTIS :D :D :D :D

Cilla89
0

Hur många gånger övningskörde hon på körskolan och hemma?

gejsa
0

Hemma vet jag inte. Hon fick ju köra till och från stan när vi åkte då och då. Men 17 ggr sedan var det en gång på halkbanan. Körkortet kostade 15200 kr.

Keligast
0

Grattis :)

bubbelbubbel
0

ÅÅÅH så kul!!! GRATTIIIS !!! :D

man minns ju hur himla gott man mådde när man fick lappen i handen…aaah…:)

MiaMaria
0

Åhhhh va roligt för henne!!! =) Du får hälsa ett STORT GRATTIS!!!

gejsa
0

Hihi ja, jag ska hälsa henne det. Konstigt men man känner själv nu en sorts frihetskänsla eftersom man fått hämta och lämna henne så mycket. :)

Beundy
0

Dubbelt..

Beundy
0

Så roligt för henne :D Grattis!

gejsa
0

Tack, tack.

lisette
0

#7 haha gejsa, första bandet är klippt… snart flyttar hon! ;)

GRATTIS elin! (och gejsa som får lite mer liv hädanefter)

RubHel
0

Grattis grattis!! Vad skönt att kunna köra själv nu ^_^

Believer
0

gud så kul =) hälsa grattis till henne!
men 15000? shiit va pengar =) vilken körskola gick hon på?

Anna
0

Grattis till henne =D

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

gejsa
0

Tack alla! Japp, nu är navlesträngen klippt. hihi Nu är  hon myndig och får göra som hon vill och åka vart hon vill.

Hon körde på Bil och Mc. Det kostar så mycket och ändå så körde hon mindre än genomsnittet sa dom. Så kanske 18-20000 kr för dom flesta.

bubbelbubbel
0

ska hon inte göra som alla gör här då ?
det kanske bara gäller värnamo, haha, men här är det standard, har man fått körkort, så ska man bannemig åka upp till mcdonalds med alla kompisar. så är det bara :P

reddie
0

Härligt för henne med körkort och egen bil.
grattis!

gejsa
0

hihi nej inte macdonalds. hon ska hämta en kompis i kväll och göra något. men vi ska äta ute tilsammans först.

Believer
0

#15. okeej. då kanske dom är dyrare då. jag körde på engströms å betalade bara 5000 + uppkörningen då (650kr), men iof. var det ju 4 år sen så dom har säkert höjt priserna där oxå. =)

gejsa
0

#19# Men då körde du ju bara upp inte körde på körskolan eller hur? Hon gick ju och tog teoriprov och sånt genom dom.

steffy
0

grattis

linasvovvar
0

ÅHHHHHH grattis så underbart

Thorsson
0

Oh vad roligt :D grattis :)

gejsa
0

Tack ska ni ha alla! Hon är så lycklig.

__iE
0

Grattis, gud va kul ! :D längtar tills jag får körkort :) :P

bebbe
0

Oh vad skönt, klarade hon det på första försöket ?

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

Ja, skrivningen fick hon göra om. Hade 2 fel för mycket. Andra gången hade hon 6 rätt över än vad hon behövde.

I morse körde hon upp för första gången och klarade det. Hon såg två stycken som satt och grät för att dom inte klarade uppkörningen i morse.

I dag på eftermiddagen har vi varit och ätit gott. Med alkohol att dricka. För Elin körde ju hem. hihi

Nu har hon åkt iväg själv för första gången till en kompis.

mazze
0

Vad kul för Elin, gratulera från mig ;)

gejsa
0

Japp, ska jag göra. Nu är hon vuxen. hihi