Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettboktips
Läst 29 ggr
Draken
2026-08-21 09:23
0

Böcker vs. Internet

Är det någon här som fortfarande läser en faktiskt fysisk bok, eller är det bara internet som gäller ?

Jag hör till "gamla skolan" såp jag läser hellre en bok än sätter mig vid datorn och letar information.
Jag har faktiskt beställt nya böcker nu på AdLibris de borde komma inom några dagar 😊
Hittade en bok om ridning på second hand butiken, och den köpte jag också. Jag var ju så jävla dum att jag gav bort alla mina faktaböcker om hästar.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Maleficum
2026-08-21 10:47
0

När det kommer till faktaböcker gillar jag att bläddra i fysiska bäcker (men säker även info på nätet). Har fortfarande kvar en del av mina hästböcker (även om jag rensat lite) inklusive gamla militäriska ridmanualen från typ 60 talet (eller vilken årgång det nu var).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Draken
2026-08-21 11:23
0

#1: Jag söker även info på nätet, men gillar hellre att sitta i en skön fotölj med en bok i knät 😊

Nu önskar jag att jag hade sparat alla mina hästböcker. Jag har kvar akvarieböcker från så tidligt som 1970 talet, även hundböcker som är jättegamla. De har jag sparat allihopa, men inte hästböckerna

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

Vixxen
2026-08-21 20:17
0

Gillar att läsa fysiska böcker. Även e-böcker fungerar.
På senare tid; efter utmattningssyndromet, har ljudböcker blivit det enklaste sättet att fylla bokbehovet!

Vixxen
2026-08-21 20:18
0

#2: Gillar du Sally Swifts böcker?

Draken
2026-08-22 10:42
0

#4: Känner inte igen namnet, men jag har förmodligen läst hennes böcker, då jag har slukat allt i bokväg som handlar om hästar när jag var yngre.

Nu är det mest faktaböcker jag läser. Jag har svårt att fokusera på en handling genom en hel bok sedan jag kraschade mentalt, tyvärr.

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis