OT: Senaste saken...
Vi har haft en liknande tråd innan, fast då handlade den bara om hästsaker. Nu tänkte jag göra en ny tråd där man kan skriva den senaste saken man har köpt, behöver inte bara vara hästsaker.

kattsand
Det senaste jag har köpt är en ganska stor bokhylla med vitrin, tv bänk och lådor o skåp i ett. Bokfaner… 500 kr. : )

Blev ett par skor i fredags

Ska man komma ihåg sånt? :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Ett par Pumashorts, CD-skivor att bränna bilder och musik på, CD-skivsfodral och ett par skor.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#5 Var det så längesen du köpte minsta lilla sak..? haha Skoja bara… : D Själv kom jag på det för jag har köpt en jättehylla.. : )

men nej, jag hade jätte mkt fel ! ^^ sist jag köpte va remmar -godis ^^ *pratar med mig själv* xP

skithuspapper. haha. inhandlat för en halvtimme sen =)

skor, tröjor, typ fem, byxor typ tre st, sen nyss va ja vid affärn å köpte chokladkaka.. :) muuums
Harry Potter and the deatly hallows :D
Hanna
Kom ju på att jag köpte pizza igår, måste väl vara det. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

en kexchoklad ;)
en massa godis :'3

Cigg x)

Köpte en slagstaglass för några timmar sedan. mums
För er som inte vet. Det är en mjukglass med hemligt recept. Finns bara i en kiosk här i stan och folk handlar glassen som tokiga fast den är rätt så dyr. Kön var ca 8-10 meter i dag.
Det finns även en rullande glassvagn som dom åker till hästtävlingar osv med och säljer glassen. Den har bl a stått vid Strömsholmstävlingarna.

Nya sporrar, tv-bänk, vardagsrumsbord, hyllor till köket, lampor till hallen och vid datorn. En pall till badrummet, skohorn, tejp. Tror det var allt idag ;)

#17# Låter som en tur till IKEA och innan eller efter stannade du till vid Hööks. :)

köpte ett körspö idag.

Senaste till hästarna var nog två sadlar varav en western.
Har inte köpt nåt åt mig själv på sistone, bara ätbart och det intresserar er kanske inte så värst ;)

Japp, var IKEA men inte Hööks utan Glada hästen i spiltan ;)

Jaha, hörde om den affären häromdagen. Var ligger den? Är det billigt där?

Den ligger bakom IKEA är urusel på vägbeskrivning. Priserna är väl skapliga. Har bla en beg hörna med olika hästiga saker. Både western o vanliga tillbehör.
Lättast tycker jag att det är att åka av avfarten innan IKEA, sedan svänga v nästa höger sedan ligger den i hörnet (böjen) vid vägen.

Ok ska kolla där. Såg att dom hade en hemsida nu. Det måste ligga där det är kontor eller något sånt då antar jag.

Annars kan man åka in vid Siba, o vad det nu ligger där och fortsätta bakom o sedan svänga höger om jag inte missminner mig =)

Ja, vi ska nog hitta dit. Har ju adressen genom hemsidan så…..Nästa gång vi åker så stannar vi till där med. :)
Hjälp.. hmm det var svårt. Det var nog ett par solbrillor och en glass :) Hehe..

#26. det måste ni göra.. jag älskar den affärn =)

bensin var det senaste jag köpte…
4 böcker, 2 dvd-filmer på LundeQ
#4 ser ditt pier pressure baaand xD

#31, fast har tagit väck det nu ;)
#32 uuuuh xD jag har tom tejpat mitt x'D

#33, hahahha varför det ? ^^ kmr ju ändå gå sönder sen ;)
#34 för att ha kvar det så länge som möjligt xD :P