ta bort inlägg
de senaste dagarna har jag fått flera pm där ni bett mig ta bort inlägg.
jag vill bara klargöra att varken jag, eller mina Medarbetare, tar bort inlägg som bör vara kvar. det finns speciella skäl till att vissa inlägg tas bort ibland.
ni har möjlighet att själv ändra i era inlägg, men bara i en timme efter ni publicerat dem. tänk på detta när du publicerar ett inlägg är ni snälla!
jag förstår att alla kan bli osams ibland, men det finns ingen anledning till att ta bort inlägg och trådar till höger och vänster för det. det förstör ju resten av trådarna.
lisette, sajtvärd

Fast man kan ju ta bort sina inlägg också?
Jag tror jag kan redigera mina inlägg till 1h efter att de är skrivna och sedan kan jag bara ta bort dem, eller?
Så dessa som skriver till er borde kunna gå in å ta bort sina egna inlägg väll?
du kan inte ta bort dina inlägg alls snuttan, du kan endast redigera dom i en timme, det är bara vi så vitt jag vet, som kan radera dom.

Varför har jag alternativet "ta bort inklägg" isåfall?
Jag gick precis tillbaka till en tråd som var ett par dagar gamal, å där hade "redigera"-alternativet försvunnit så jag bara hade "ta bort", men det fungerade inte, kom till en blank sida flera gånger…

det är som bubbel skriver. ni kan redigera en timme efter, sedan är det vi med magiska fingrar som kan ta bort. ;)

Under ta bort står det såhär:
"När inlägg eller artiklar tas bort döljs dom endast. Alla gamla inlägg sparas och kan återpubliceras om du vill. Du kan komma åt borttagna inlägg och artiklar under Inställningar, Forum Borttagna inlägg respektive Inställningar, Artiklar, Borttagna inlägg."
Jag är förvirrad…
jag vet inte varför du har den faktiskt, det har jag faktiskt inte fått nått svar på, den bara finns av nån anledning.
kanske för att ni ska tro att ni kan göra det :P
jag vet inte, tycker också det är konstigt.

#6 ni försöker bara at luras lite då alltså =P
#3 - Det är bara för att ge oss "vanliga" ifokusare en chans att känna oss betydelsefulla. Typ. "Ja, vi kan ändra våra egna inläggs framtid" XD
Hanna

Vi kan ändra våra egna inläggs framtid ;) lol

#8 så är det… ;)
nej jag vet faktiskt inte varför det är så, men det är ju likadant för oss på andra sajter.