vart köper ni era hästprylar?
När ni köper hästgrejjer gör ni det då via nätet el. närmaste ridsportsbutik? vilka hästsidor på nätet köper ni då ifrån?
Om det inte är något jag behöver akut så kan jag spana på nätet först för att se vart jag kan få det billigast. men är det ngt som behövs akut så blir det närmsta ridsportsbutik.
Jag har för mig att det finns ngn sån här tråd innan men när jag sökte i forumet så hittade jag ingen…

Oj de e verkligen överallt. Jag handlar där jag hittar ngt intressant. Är de akut kollar jag på GG och hästsportsaffären inne i stan.

Brukar beställa en del från Börjes. Annars är det EKO och liten ridsportsbutik här i närheten.

Beställer aldrig, i så fall från Hööks där jag vet att de flesta grejerna brukar passa.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag handlar både från nätet och i den lokala hästsportbutiken,Butiken som vi har där jag bor har unifär samma priser som börjes så jag försöker att handla mer där för att gynna butiken så att den kan finnas kvar och har hon inte det man söker så kan hon ta hem det som man behöver.Men det är rätt så bekvämt att sitta framför datorn också.
Nästan enbart Hööks.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Både på nätet och i butik..

Brukar köpa på Hööks, GG och ibland vid en hästaffär som ligger här, fast oftast bara om det är ngn liten grej.

Handlar där jag hittar, men majoritet till Bidermans och Ladugårdsinrede. Handlar även på Hööks och Börjes.

Granngården och humlan. Men när man inte behöver något direkt så brukar jag beställa på internet på hööks, börjes och ponnyprakt =D
jag brukar beställa från börjes.och är det brottom eller bara nån grej jag ska ha då blir det karlstads hästaffär eller här i stan.

Nästan allt på Hööks men även lite smågrejer på Börjes som jag vet passar. Avskyr när man måste börja skicka tillbaka varor med posten… Då blir det oftast liggandes här i förrådet oanvänt istället! Hööks har jag ju 2 km från stallet :)
*** Kärleken övervinner allt ***
va lyxigt att ha det så nära

#12 Jaa, men det kan bli dyrt oxå *haha*
*** Kärleken övervinner allt ***
ja det förstår jag :)

Jag har hittills köpt häst saker från hööks här på nätet. Och ibland åker jag till borlänge och till ridsportbutiken aubiose ;)
Har konto på Höök´s så det blir oftast där. 
Sara
Färjestads rid- och travshop eller Hestbolaget. Båda ligger rätt nära och den sistnämnda är islandshäst-inriktad.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
SR, Kusens, skara, börjes & Hööks
börjes,eko,granngården,ann i björkekulla,ullared…mm.:)
Oftast Börjes, men sen även Lindmanns ibland
Handlar oftast på Eko(har bara 10min dit m bilen), sen har jag beställt från Börjes o Hööks också. Någon gång har det hänt att vi fyllt bilen m hästtjejer o kört upp till Börjes..

Köper oftast från börjes eller hööks.
Hööks, Börjes, Granngården, Boels ( en lokal second-hand butik för hästgrejor), och hästsportsbutiken på travet.
Granngården, Hanssons, Stallboden, Bole, Börjes och andra hästaffärer på nätet.

#21 har du hört att de ska lägga ner eko? =(

#25, ska det ? :O I Fjälkinge ?

japp, de ska avveckla eko och vill istället öppna city gross. men det är först om två år typ.

jaja, men det är ju ett tag till ;)

Hööks, Horze, Börjes eller Gekås
lisette, jag undrar om det verkligen var så länge som två år, här kommer det nog försvinna rätt snart….men det kanske är olika för olika ställen..

Åker jag nånstans så är det nästan alltid Hööks eller Myone. Skulle jag beställa från nätet blir det nog Hööks eller Börjes.
Humlans, Hööks, Travbutiken

Beställer en del från Börjes, annars har det blivit mest Hööks som ligger här i närheten :P Sen händer det ju att man handlar på andra ställer oxå såklart, det beror ju på vad man är ute efter :)
#25 VAA! inte f-n kan de lägga ner Eko? Det går väl super bra här !?! De kan ju bara kompletera m dagligvaror….
Då blir jag arg! det är ju ett superbra ställe. Finns allt utom just dagligvaror o det bekommer inte mig.
Hööks, sporren och granngården :D

#30 hörde det på radion häromdan o de sa två år. men det kan ju vara olika som du säger.
#34 känner likadant faktiskt,,,

Här i skåne dräller det av hästbutiker, så vi brukar ta en dag och åka runt och kolla lite om vi hittar något billigt och bra.
Jag stödjer hellre de små butikerna än t ex h**ks.
Men eftersom jag har minishettis så är det svårt att hitta utrustning överhuvudtaget, mycket syr jag själv.

Köper mkt i en butik i Nybro:) Sen har jag bara 5 mil till börjes.. Sen blir det en hel del från hööks med!!