Vad händer för er i helgen?!

Verkar häftigt!
Vi ska fira oss så det blir främmande i helgen. förhoppningsvis blir det även någon ridtur :)

Jag ska till Horse Show med en kompis på söndag :D

här händer inte så fasligt mkt. vi är ju mer eller mindre insnöade fortfarande. jag vill inte gärna ut på vägarna eftersom det fyker så otroligt mycket…
Händer inte mkt här heller. Rätt insnöade här också. Var dock tvungen att köra t apoteket t Zaffran och hämta hö som självklart tog slut mitt i snöstorm o blåst. Det var ingen rolig resa på 1 mil enkel resa. Blåser ngt fruktansvärt. Kalas i morgon o tuperwareparty på söndag. Helgen räddad.

ska till mormor och morfar imorgon, ska väl ut en tur med roger också.

Ska på horseshow på Söndag =D
Inte så mycket vad jag vet än. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Ska ha arb.lördag i stallet imorrn fr kl 8.00 - ca 15-16.00

I morgon ska jag ska åka till Oskarshamn och möta upp Shirley. Hon ska ju ha min lilla Harkel så vi möts halvvägs och lastar om.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

På lördag blir det utsläpp av hästarna och så hade jag väl tänkt försöka göra nått vettigt i paddocken. Sen på kvällen blir det nog tacos och melodifestivalen.
Söndag förmiddag bär det av till scandinavium igen för att titta lite på hästarna och knö med folket på mässan.

det blir nog piteå och street race
Jag ska hålla stenkoll på Foxen…
jag ska jobba lördag och söndag kväll.annars är det lugnt.
Jag ska ta det lugnt och kurera mig (inte kul att vara sjuk >.<) Förhoppningsvis ska jag orka plugga lite också…

Ska försöka bli av med min halsfluss, sen ska jag till akuten med Oliwer…har varit på lasarettet hela dagen med honom. De tror att han är komjölksallergiker o så tror de att han har fått urinvägsinfektion…sen vet jag inte vad jag ska göra.!
Kanske åker in till scandinavium en sväng imorgon också, sen lurar jag o pappa på att åka och kolla på Cats :)

#15# Men marre då! Är din son så sjuk allra redan? Inte roligt om han är glutenallergisk.

#17 Vi får se i morgon vad proven säger…har fått dubbla bud på det….
Oliwer bara skriker o skriker hela dagarna o kvällarna. Det är inte kul det heller

#18# Usch då! Låter inte roligt. Men ska han inte tåla din bröstmjölk då? Kolik? För lite mat?
Eftersom jag ramlade av idag och idag har fruktanvärt ont i vänsterarmen så blir det kanske ingen ridning idag. Måste ändå upp och mocka och fylla på spån eftersom ägarna är bortresta.
(säg ingenting, men jag tror att jag kommer rida ändå, det blir nästan alltid så, vad jag än säger
)
Och imorgon blir det väl av att deppa för att skolan börjar igen på måndag. Ska mocka och hålla på imorgon också såklart och hoppas på ridning.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

kanske ska provrida Pepino imorrn, annars är det melodifestivalen ikväll och Andreas Johnsson är med ikväll! 

skulle kollat på hockey idag men min så kallade vän avbokade 40 min innan vi skulle åka… :@
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

*fnyser* jag är inte ett dugg avis… ;)

Ha, ha är ni här och retas nu bebbe och lisette?!

Fniss överallt där vi får en chans
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

var i världens håla igår där inavel måste pågå. min sambos farbror har en krog i hålan och vi åkte dit för att träffa honom.
var lite obehagligt, för det var som att träffa på en äldre andreas. de var exakt likadana och jag förstår ju varför sambon är som han är.
tog 1 ½ timme att köra hem. var hemma halv fyra och då storknade jag på en madrass på golvet. vägrar ligga i en 120 säng med en full människa. :D
Jag ska bara ta det lugnt hela helgen, men det är ju så skönt nu när lovet äntligen börjar! :)
http://www.regret-nothing.com

Inget om helgen, men måste berätte att på tisd skall Lisette o jag schoppa loss på Ikea Malmö, och Sandraliz ska köra upp för körkort så håll tummarna för henne, 
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst