haj i svenskt vatten
Haha, vad kul med ofarliga hajar i Sverige… : )

äsch det är väl ingenting? det finns större hajar i öresund…
Ojdå #2, det var inte illa… : )
Att det finns hajar på västkusten är inget ovanligt. Kommer inte ihåg just nu vad arten heter (eller om det är två arter) men tycker att aftonbladet gör fel som gör så att det låter som om det är jättepvanligt med hajar i svenska vatten

exakt vad jag tänkte på johanna… =) du kanske tänker på brugden som jag länkade info till?
dessutom har det flera ggr förirrat sig in andra sorters hajar/valar hos oss på vänster kanten.

Gulligt!! =)

#2. Jaha då kommer jag aldrig mer att bada i havet då!!! Inte för att det sker ofta men nu kommer det i stället bli aldrig.. Är skit rädd för hajar, och djur i vatten överhuvud taget… Men min största fobi är faktiskt. "skratta inte nu" hrm, myror… jag är verkligen livrädd för myror. Inte så bra när man bor på landet 
#7 håller med dig. djur i vattnet är asläbbiga :O och fiskar e så äckliga!! :(
Men allvarligt, vem skulle inte bli rädd om det kommer en 1m lång haj simmandes när man badar? *brr :P

#7, jag också! ^^ varje gång jag badar i havet så sprattlar jag hela tiden så fiskarna ska bli rädda o hålla sig borta från mig ;D hahah!

jag blir livrädd när jag tänker på vad som finns under mig när jag badar… gör likadant som jennie… :D
men de här hajarna är ju snälla och finns säkert långt ut i havet och inte där vi badar… *hoppas*

ja, man ryser bara man tänker på det hur ngt rör benen, likadant med sjögräs !
uusch.. hahahhaha, ni skulle sett mig o en kompis en gång! vi skulle simma över till andra sidan till en vik från båtarna med armpuffar på föttera (korkade - japp^^) va kanske 25-50 m över (inte så djupt..) så vi simmade då, sen kom ett fiskenät som vi va tvungna att simma över PANIK, nästan iaf.. usch vad obehaligt det var när man röde det, o kunde ju som sagt inte simma snabbt heller ;/ hahah, men nu i efterhand låter det hel korkat o kul ^^