Godmorgon Onsdagen 17/2 -10
Godmorgon på er alla hästtokar!!
Jag har nästan precis gått upp, bara jagat i väg pojkvännen till jobbet. Nu ligger jag i sängen igen. Tänkte jag skulle gå ut med hunden innan åtta. Efter det ska jag äta lite frukost och sen cykla till stallet. Tänkte rida en långrunda idag. Sen smöja allt. Samt städa lite i stallet, och sen bara vara där och mysa!
Sen ska jag bara hem och ta det lugnt, när pojken kommer hem sen ska vi nog åka in till stan och ta en fika. Och frammåt kvällen har jag insläppet.
Vad ska ni göra idag? Någon mer än jag som har sportlov?
Jag var och såg Rammstein igårkväll, så jag är fullständigt uppspelt fortfarande.
Men tanken är att jag ska umgås med en kompis mitt på dagen, sen ut till hästen i eftermiddag och bara träna respekt och avstånd.
Funderar på att åka och hälsa på pappa….sen har jag att göra i stallet. en vecka utan belysning så där ser ut som ett bombnedslag…dessutom måste jag skotta så jag kommer ut på gödselstacken! Usch vad jag längtar till sommaren!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

#1 var de bra? tyckte det var ett himla pris för att se dem bara för att ha sett dem.
håller på med middagen just nu. blir nog att äta själv för gubben kommer senare idag. sen ut och mocka osv.
#2 håller med dig!
#3, jag såg dem ju inte bara för att ha sett dem. Jag såg dem för att de är sjukt bra. Jag skulle lätt köpa den bannade boxen om jag hade 2000 kr över ;) Big fan! Och jag tror inte någon blev besviken… Pyroteknik i alla låtarna i princip. Exploderande dockor, brinnande gubbe på scen och gummibåt i publiken med keybordisten i…. WOW!!!

så då var det helt klart värt de 6-800 som biljetterna kostade?
jag är glad idag för jag såg att aerosmith ska komma till sweden rock. såg de i usa och den konserten var grym. sen att steven tyler är ögongodis gör ju itn saken värre.
Det var värt varenda krona! Faktum är jag jag ska lägga ut 1000 kr till och se dem på Copenhagen live. ;)
Ska du dit? Aerosmith är jäkligt bra, men också i princip det enda som är bra på SRF i år…

vad är det för artister som kommer till köpenhamn då?
jag är grymt sugen. men det beror lite på sällskap, pris och vilka artister som är samma dag som aerosmith. hade gärna sett wasp igen och guns såklart. men aerosmith är prio ett.
Än så länge är det bara Rammstein och Volbeat presenterade, men det har övertygat mig!
BTW, jag försökte lägga till dig på msn men det verkar inte funkat?

vad är din så kan jag prova?