Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: raser
Läst 362 ggr
linasvovvar
0

Vetriärbesiktning

Hade besiktning på Faxi idag och jag va nervös som bara den, inte för att jag trodde att han va dålig, men man vet ju aldrig. jag besiktigade inte honom när jag köpte.

Men i vilket fall som helst han gick igenom utan problem, så snart är man sorligt nog hästlös*bölar*

lisette
0

vem köper honom då? hur går det med freya?

*tröstar*

gejsa
0

Oj, har du redan hittat köpare. Snabba ryck! Lycka till med försäljningen.

linasvovvar
0

Faxi hamnar hos en urgullig tjej i helsingborg, och freya ska bara till elsöv.Jag har haft lyxen att kunna välja och vraka mellan köpare så det känns riktigt riktigt bra. Och jag får hälsa på dom båda när jag vill =0)

Men visst det är skit jobbigt, jag kommer gråta floder när dom åker, vi får se hur vädret utvecklas, dom vill hels inte hämta när det är så halt och det låter ju väldigt sunt.

Jag kommer att sakna hästarna sjukt mycket, men jag tror även att jag kommer att vara lätttad, då jag haft så dåligt samvete för dom !

linasvovvar
0

#2 Ja tack, det kan behövas, man vet ju aldrig föränn kontrakt är skrivna.

gejsa
0

Ja, det var ju förståndigt att vänta medans det är så halt. Skynda långsamt betyder för försiktighet och att dom vet vad dom vill. Inte bara ett hastigt köp och sedan ångra sig.

Ja,islänningar är ju oftast populära när man ska sälja. Usch våndas i vår sedan när jag ska sätta ut min skäck ev.

bebbe
0

Lina du får trösta dig med att du ju har jättemysiga hundar att gulla med.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

steffy
0

0# vet du var i helsingborg? har lite släktingar där så jag kan hela helsingborg utantill.

Maja
0

Grattis tjejen!! :D Men jag förstår att det kommer att kännas ensamt.. :(

linasvovvar
0

Usch nu är det bestämt dom åker om en vecka……..SNYFT

lisette
0

förstår att det kommer att vara jobbigt, men de får det säkert bra! *kramar*

gejsa
0

Jasså, ska dom åka så snart. Jobbigt.