Jag lyckades! (Film)
Äntligen har jag tagit kontrollen över Movie Maker och nu har jag lyckats få till en film!! Otroligt va? ;-)
Det är en försöks film så den är inte så bra, de mesta har ni redan sett men se den gärna och säg vad jag kan göra bättre =) Det är både film och bilder
är det du som rider? den såg fin ut! hur stor?

fiiin ! :D
Bernstein är Ballerina också efter ;) ;D hm, blev osäker nu, men har för mig de ^^

#1 Ja det är jag som rider. Han är 182 ungefär. Tack!
#2 Jätten har honom som morfar. Har du kort på Ballerina i ditt album? Hade en tidigare som hade honom som pappa och dom flesta efter honom brukar va rätt lika =)
Jag kände en bernstein avkomma, superfin men dog tyvärr som 7 åring..(RIP)

Bra jobbat MiaMaria.

#5 Tackar! =)
Fin. :) Gillade hans trav!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#7 Tack! Ja han har en bra trav, och han älskar att länga ;-) Ellere snarare, han älskar allt han är bra på, samling, bytesserier, längningar, tramp osv =)
Jätte fin häst :)
/ Sara & Casper
Och fin film med, förresten :D Glömde skriva det (A)
/ Sara & Casper

jätte fin häst! och filmen blev ju riktigt bra!

#9,10,11 Tack =)

#3, okej :) har flera bilder på henne ^^ men ja, finns bilder på henne i fotoalbumet :P
vad heter låten ? har den men hittar inte den för jag kmr inte ihåg vem som gjort den ^^ ;D

#13 Det är Poppis - Min ponny
Just de ja, till alla: Ha ljudet på ;-)

Åh har precis titta på filmen och ploppat bort den. Tar ju tid med modem. Men jag har ju aldrig ljud på. Synd att det var så kort med när du red. Men såg bra ut dom få sekunder som var med. *ler*

Gejsa - Ville inte ha med längre, för strax efter där så "sticker" han med mig ;-) Men det ska bli mer film, det lovar jag, i alla gångarter =)
Han är så STOOOOOOR och så fin!! :D Härlig video!!

Sååå fin häst. :D OCH fin video! :D

#14, tack :D
#16, jag har för mig att du redan visat det när han sticker sen den som filmar skrattar ? ^^
Haha, jättebra film!

Tack allihop! Trodde verkligen inte det om min första film =)
#19 Jo precis, men nu är den filmen glömd och borta ;-)

hahahah, jag glömmer inte 0:) ^^
oj, 182.. det varrrr stort.. tycker mirran är lagom (170) men många tycker hon är stor =)

Jätte fin häst o video med! :)
Men måste hålla med de andra att fasiken vad stor hästen är, lite föör stor för mig. Man skulle känna sig ganska liten om den börjar bråka.

gaah jag kan inte se filmen för jag har inte flash på denna datorn o orkar inte logga ut för att kunna ladda ner heller… :D

Jo men han har en väldig manke så ryggen är nog "bara" 172-174 någonting ;-) Och ja, man känner sig väldigt liten när han hittar på något kan jag lova, fallhöjden är rätt bra, har testat…

Åh, så kul med film :D Jätte fin film å häst!! Stoooorr! :-)

BRA jobbat!

#16# Hi, hi ja men det hade ju varit jättekul att få se ju. Huvudsaken är ju att du inte ramlade av och skadade sig. Då hade man ju kunnat få se den. Ramlade du av då eller?

Tackar!
Ja du Gejsa, fanns en film på de förut men nu är den raderad o borta ;-) Han skulle egentligen inte länga där men gjorde det ändå och när jag sen tar i honom så blir han arg o studsar iväg. När jag ramlade av så landade jag på fötterna så det gick bra, åkte kana över rumpan på honom. Och nej, inte samma tillfälle, när jag åkte av så va vi ute och red och han va "något" pigg =)

Ja, synd att man inte har på film alla tabbar man gjort när man ramlat av. Tyvärr eller om jag ska vara tacksam så har jag inte en bild på det. hi hi

Nä tror inte heller jag har det. Skulle varit kul o haft en film med alla tabbar som man kan spela när man behöver skratta lite =) Som tur är har jag aldrig skadat mig allvarligt när jag ramlat av *peppar peppar* så då kan jag skratta åt mina egna tabbar =)

Ja, samma här. Har inte gjort mig så illa. Mer än skadat mitt ringfinger så jag inte kunde ha mina vigselringar. Utan var tvungen att förstora dom. MItt finger blev jättekrokigt. Åkte förstås inte till någon doktor.

#31# haha ja det hade varit kul! :)