Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 307 ggr
Mangis
0

Jobbar inte ni?

Bara en liten fråga - hur kommer det sig att så många kan sitta här och ha trevligt hela dagarna istället för att stressa runt på jobbet?

MiaMaria
0

Haha jag jobbar mestadels nätter och har då sovjour så jag får oftast sova och sen har jag hela dagarna på mig att softa ;-)

shirley
0

ledig ibland ;-)

fridak
0

går på gymnasiet, kan sitta här ibland på rasterna

Sara
0

Sjukskriven..

Sara

Mangis
0

#1 Skööönt!

#4 Trist?

Midlingur
0

Studerar.

Milli
0

tar lite ledigt då och då… går ju i skolan i vanliga fall…

reddie
0

Pluggar på distans. Är på skolan bara fyra veckor på en termin.

wewwa
0

grundskolan…

Snuttan
0

sjukskriven.

Anna
0

Går i 7an och har ganska mycket ledig tid på eftermiddagarna. När jag inte är i stallet hos Windy & Wilda sitter jag här.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Mangis
0

Hmm… Nu slog det mig att det kanske kan vara ett känsligt ämne. Fot i munnnen Hoppas ingen tar illa upp. Kan vara rätt klantig ibland faktiskt.

Snuttan
0

Jag tycker det är intressankt att höra varför folk har tid att sitta här så mkt.. man undrar ju vad det är för fel på folk Oskyldig

DojoKelder
0

arbetslös.. har ju extra på willys och hoppas på att få fast tjänst snart då han ska anställa flera nu..

jen
0

jag har varit långtidssjukskriven ett par år och har nu börjat arbetsträna 3timmar/dag, så jag hinner vara här lite då och då Flört

Murre_Uddiz
0

Skolaa

PimTheGreat
0

vi har data på jobbet som man kan använda på sin rast om man vill….sen jobbar jag kväll ibland och är då ledig på dagen…..Flört…här är det inget 7-16 jobb alltid

Rita-S
0

jag jobbar framför datoren hela dagen, så jag har tid att smyga inn och spionera en del mellan arbete och telefoner jag tar imot på supportsentret jag jobbar på :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

Sussi
0

#13 Haha

Själv studerar jag och mina tider varierar varje dag. Ibland har man skola från 8-18 och ibland bara två timmar om dagen.

Cevir
0

Jag går i gymnasiumet..sitter här efter skolan och ibland på vra raster! Men det har inte blivit så mkt nu att sitta på rasterna för vi spelar ofta kortspelet Neger och President :P

/ Sara & Casper

Sussi
0

#20 JAg förlorar alltid i neger och kung (som vi kallar det) så nu vägrar jag spela det. Utsätter mig inte för den förnedringen pånytt ;)

lisette
0

jag jobbar, men har tre raster då jag brukar sitta här.

bebbe
0

sjukpensionär

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

JMax
0

Föräldraledig till förste februari…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Heda
0

arbetssökande

Alex
0

Går på gymnasiet, men höstdepression, skoltrötthet och allmänt skitmående gör att jag inte alltid kommer iväg.. Men ska bli halvtidssjukskriven nu, så det blir väl bättre hoppas jag. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

NinaToy
0

snuttan, behöver inte fråga men varför sjukskriven? ;P

Själv går jag på gymnasiet! :D

#1# Vad är det för jobb du har? :P

MiaMaria
0

Nina - De har du fått svar på nu ;-)

Snuttan
0

Jag är sjukskriven på psykiska själ, har varit sedan oktober och kommer iallafall vara några månader framåt. Går annars om andra året på gymnasiet, vilket går mkt trögt, är nere på jag tror det är 4lektioner i veckan = är där 2dagar och går då bara halvdagar :S - Så jag har mkt tid även när jag går till skolan. Jag kan gå in på det och säga varför, men vet inte om folk orkar läsa det :p Har kommit på att jag kanske borde jobba på att begränsa längden på mina inlägg lite mer så att folk orkar läsa dem? :p

emsems
0

först var jag sjukskriven, sedan pkuggade jagdistans, och nu är jag arbetslös (förutom vissa kvällar på stallet)

me_minie
0

arbetslös….

Lyrik
0

Jobbar. Men har bredband på jobbet.Räcka ut tungan

Surviver
0

Arbetslös

linasvovvar
0

sjukskriven, men ska börja arbetsträna ien =0)

Tarek
0

hemma med sjukt barn Ledsen

Tigrou
0

jobbar hemma så jag kan smita in ibland och då brukar jag hamna framför datorn.

Kratern
0

Sitter i receptionen på en hälsocentral och har forumet "bakom" mitt jobb på datorn.

Globen
0

ja jobar 5 till typ 12 =) perfekta tider:) hinner åka o rida innan de blire mörkt=)

Mannas
0

Sjukpensionär  Ledsen Jag skriver inte så ofta här men läser ofta vad ni andra skriver Glad

CBA
0

Arbetslös

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Lauth
0

Jag både jobbar och pluggar. När jag sitter på jobbet så använder jag mina micropauser till i fokus. Jag röker inte och dricker inte kaffe så i fokus är min last.

Zavannah
0

Jobbar halvtid / halvtids långtidssjukskriven sen 7 år tillbaka pga en ryggskada

Hannapanna
0

Jag jobbar heltid så.. Ibland hinner jag in på min rast ibland inte.. :)

NinaToy
0

#29# Okej.. ;) Är du bara 17-18 då? Trodde att du vad typ 30…. :P Har en i min klass som är sjukskriven oxå förstår inte varför man sjukskriver sig från skolan, inte att det är fel men undrar vilka skäl man har, min kompis förlorade sin mamma och han går i skolan äöndå. ;)

Snuttan
0

Jag blir 19 på pappret om öhh.. tror det är typ 9 dagar, iallafall lite mer än en vecka :p

Jag har lite många psykiska problem/sjukdomar (grovt kort: dålig uppfostran som gör att jag har mkt låg självkänsla, depression, ocd osv) som gör att jag helt enkelt inte kan ta mig runt ordentligt bland folk och klara av att arbeta eller koncentera mig. Gör att jag inte heller klarar av grundsakerna i hur man tar hand om sig själv, jag kan inte sova, jag har svårt att äta osv.

Jag är skoltrött på det hela med de andra problemen gör det att jag har absolut noll drivning eller intresse av att gå till skolan. Gör att jag antagligen tänker bli arbetslös när sjukskrivningen tar slut, eller förlänga den än mer… Är svårt att arbeta när man har noll koncentrationsförmåga och har svårt att följa med i längre meningar eller samtal och inte är så jätte munter…

:p Jag kan gnälla på hur länge som helst ;). Har även problem med att jag åkte av ponnyn för två år sedan och fick en kraftig hjärnskakning och liten blödning som gör att jag har huvudvärk, har svårt för ljus och en massa annat, så jag har lite problem på den neurologiska sidan även, typ som epelepsi-anfall med minnesluckor och medvetslöshet - vilket även kan komma utav psykiska problem, vet inte riktigt, jag är under utredning.