Hur duktig har DU varit?
en ny lista för antalet inlägg i december…
har markerat de som jag vet brukar vara hos oss med fet stil! bra jobbat töser! ;)
ÅsaF 2434
Grodan 1461
mandymoo 1382
Kajsa_ 1088
gejsa 1004
LeffeD 993
lisette 961
Madde 890
Murre_Uddiz 798
Lotta_A 746
Tina_A 639
Annette 619
EddaM 613
Rickard007 597
Cattis 591
Juve 589
sarae 569
Hopi 558
WesthKiowas 556
Alex 541
Nijo 519
Lena 516
__iE 499
AndersE 497
cornish 493
Robert 486
Margareta 465
Pia 455
steffy 440
zzaga 436
Bertil 434
Uffe 431
myriis 398
NinaToy 393
LinaN 378
niklas 377
Lorita 368
Peppe 367
MatildaW 355
StefanW 347
Christina 344
Thessan_87 340
Xtanlover 340
johan 328
lothus1 321
bubbelbubbel 317
JossanH 311
Mervi 305
CBA 295
Shailina 287
är det antalet inlägg eller??

japp, det glömde jag ju skriva… :D ändrar direkt!

Jag är slö på att skriva, men jag läser i alla fall det mesta.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Jag då ???
aha, antalet är bara för december? vart kan man se det då?

jaa är inne mkt, men jag är snål på att skriva ; P kommer i perioder ; P haha

#5 det är topplistan för de som skrivit flest inlägg i december. vi hade en likande i november.

Ha, ha jag och Åsa ligger på topp fortfarande.
Det är inte bara inlägg, det är också kommentarer, artiklar och dagboksinlägg :)
wow, jag är på listan överhuvudtaget
“A single dream is more powerful than a thousand realities.”
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

#9 jasså alltihopa? det var mer än jag visste.. tack för upplysningen! ;)
Syns inte jag
det är som vanligt ingen ser mig.Hur kan man se hur många inläg och svar man get ut ?

Har jag verkligen skrivit 393 inlägg? Herregud! :P

#12# Kan det vara så att det är för att din sida är begränsad. Dom kanske inte kan se hur många inlägg du gör då. Jag vet inte faktist.
Det där kan väll ändå inte vara för bara december..? Har folk värkligen skrivit 3000inlägg på EN månad? Låter inte riktigt rätt ärligt talat…

yazmine - eller så har du inte gjort så många inlägg? du ser hur många du har gjort på din sida. där det står skriva inlägg/kommentarer.

Det mesta inlägget har ju Åsa gjort på 2434 inlägg.
Ja ha,men är 76 inläg lite då ?

Jösses vad ni skriver!! Jag har 436 inlägg… Sen 28/3!!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#19# Hi, hi ja visst är det skillnad på 76 inlägg och 287 som är det sista uppskrivna. 
Ja jag måste hålla med dig men jag har fler kommentarer 406 st.

#22# Ja, men är inte det sedan du kom hit då? Jag kan inte se din sida eftersom den är begränsad.

sitter och kollar på min egen sida… de siffror ovan måste gälla antalet kommentarer. jag har totalt över 7000 kommentarer och endast 653 inlägg…
Gud vad mkt isåfall! 2400 på 30 dagar är ju 80inlägg om dagen!

yazmine, kan du inte lägga till mig till dina favoriter så jag ser hur det ser ut hos dig?

Åsa är ju även moderator på flera sajter här.
Hur lägger man till någon som favorit?
Hej lisette jag tog bort den funtionen förut,men du är bland mina favoriter nu =)
Hej snuttan du klickar bara uppe i hörnet på dens sida som du vill ha som favorit =) hoppas att du förstog.

snuttan, gå in på tex min sida. sedan längst upp till höger har du en liten text där det står "lägg till i favoriter". trycker du på den så hamnar den personen i din lista och kan gå in på din sida om du har begränsat den!

#25 *Garv* ja men hade jag oxå haft problem med att sova och haft bredband så hade jag nog med suttit här hela tiden!
yazmine, det är ju antalet kommentarer på en månad som räknas. du har kanske inte gjort mer än 70 (tex) denna månaden. det som står på din sida är totalt sedan du blev medlem!
Aha då sitter jag nog inte tillräkligt vid datorn då ,för det klagar min sambo på hihi.

hmm det måste vara ngn sjukdom? för min sambo klagar med… o ändå har jag hoppat ner från tredje plats till *räknar* sjunde nu… :D
o nu sitter min gubbe o surfar på blocket på sin mobil. undrar vem som är skadad av han o mig eg… ;)

#32# TAck, nu kan jag också se dig. 

jag brukar oxå vara här.
hihi, jag är med igen ! :)

Ja tycker att ja skriver å skriver å skriver… Hahahaha =)

Kul med en sån lista :)
Hoppsan! Jag e på 9:onde plats :P Jag skriver som sjutton när jag e här ;D Även fast det inte är såå ofta. Fast jag måste läsa alla trådar annars får jag dåndimpen ;D

Asså jag förstår inte hur man kan skriva så mkt hom ex: ÅsaF!!!??
Jamenar, hon har skrivit 2 434 inlägg och jag har bara skrivit 1 647 st å ja har ändå varit medlem sedan 2006-01-09…!
haha! Måste ha legat i ordentligt!!! =P

#40# Me du vet Åsa är ju nästan här dygnet runt. Hon är överallt om du kollar. Hon är ju moderator på illersidan, moderator tillsammans med andra på hittekattsidan osv osv osv
men åsa är ju aktiv på många andra sajter på iFokus, det är ju inte bara ridsport denna listan är på..åsa tex är ju illersajtvärd, och sen har hon väl ett finger med i lite andra sajter…;)

Ha, ha jag skrev ju det en minut före dig bubbelbubbel. *fniss*
men ååååh, det såg jag inte ! eller den var ju inte postad när jag skrev…åååh. haha.

Ha , ha nej den postades antagligen när du skrev. Men kul var det iaf.

Jamen jahaaaa! Då förstår jag!! ;D
haha, ja, en dubbel förklaring lixom ;)

Haha, ni är roliga ni. Jaja, jag vet att jag borde skaffa mig ett liv ;-)
Finns nog en anledning till att jag har 24.015 komentarer sedan jag blev medlem 2005-12-31.Har gjort 1097 inlägg så där är det inte lika mycket i alla fall :-) Jag är gravt beroende av iFokus om nu någon missat det. Sedan lägger jag näsan i blöt överallt.
Som flera skrev så är jag dessutom på fler sajter
Jag är Sajtvärd på iller.ifokus
Medarbetare på: Hundar, Svensknatur, Goda Nyheter, Hittekatter. Så då blir det lite. Bortsett från dessa sajter så har jag flera favoritsajter.
Dock trodde jag aldrig att jag skulle leda i december då jag varit dålig på att vara inne. Har varit tvungen att ge gubben lite kvalitets tid nu när han har semester :-)
Annars får jag skylla på min sömnstörning och tacka högre makter för bredband :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
du är för härlig åsa ! :)

Det är inte riktigt vad gubben säger. hihi
Audiatur et altera pars
hah, men det är nog det han tycker innerstinne :)

inte varit ine på ridsport så mkt under december….

#51: haha, ja det kan man ju hoppas ;-)
Audiatur et altera pars

Ja, du Åsa, Du och dina kommentarer är bra roliga att läsa det tycker fakstist jag med. *ler*
haha, jag kanske ska skärpa mig.. sist var jag ju i alla fall med..

#54: Tackar, skojigt att det man skriver läses i alla fall. Kanske är därför jag skriver så mycket, så ni bara måste läsa något av allt ;-)
#55: exakt, var inte du med i November?
Audiatur et altera pars
Jösses va flitiga ni varit!!!!
Gud vad duktiga alla har varit ^^
/ Sara & Casper
Hrrm.. Från att inte vara med på listan alls (november) så har jag kommit upp på 20:e plats.. Och jag tror jag vet delvis vad det beror på.
Men jag skyller på Juve. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#59 *asgarv* ja båda två ligger med på listan. ;)
Och Juve som t om e utomlands ;P
Pfffffft.. XD Tsssssssss.. Iiiiih.. Hahaha.. Hur lyckas jag?! XP
#56 . jo :P.. boerde skärpa mig.. när jag väl sitter dit datorn så pular jag ju bara hemsidan :P
jag fanns inte med på listan, men har iaf 297/2 553

cevir. det kommer i slutet av månaden - jag lovar!
se ni till att skriva en massa så ni kommer med på listan istället! :D

kan avslöja att den som leder ligger på 948 inlägg i skrivande stund och det är bara på ridsport…
veeem kan det vara? ;D

säkert lisette själv ? ^^

#67# Oh herregud! :P Hooppas verkligen inte att det är jag…
Varför är inte Steffy markerad? :(:P

nops det är inte jag… ni får hålla er till i slutet av månaden!
missade nog steffy nina.. ;)

nahe, då chansar jag på gejsa elr snuttan ? :D SÄG :D

som barn på julafton… ;)

ääh ^^

Ha, ha det är inte jag. Det är ju Åsa förstår ni väl.

ja, men hon skrev väl bara på ridsport ? :P

#76# Vem? Åsa eller?

det gäller bara på ridsport…
gejsa har redan konstaterat på msn att jag är en elak ***** listig räv… :D
ni får skriva som attan och se vem som är i topp den siste.

va du ska krångla lisette ;)
Jag har inte riktigt hängt med i den här tråden men såg mitt nickname och var tvungen att läsa lite :p
Alltså den som skrivit 900-nånting inlägg har gjort det på Bara Ridsport, under Bara Januari?
Jag måste sluta skriva så mkt här om någon tror det skulle vara jag
Får lada hem ngt nytt krigsspel eller nått istället…

Ja, ska jag vara ärlig så är det nog du snuttan som leder. För du är ju jämt här. 

det är tydligen så här…
från den 20/12 till den 20/1 har den personen som ligger i topp skrivit 948 inlägg, bara på ridsport. men det har säkert ökat nu…

Det har det säkert gjort lisette. Tror att det t o m kan vara du. *ler*

Vilket datum ska du kolla då? Jag menar det är ju eg en månad nu då eftersom du skrev från den 20 dec.
Kan vara för att jag inte sover och har mer tid än andra :p
Min pojk är desutom hos sin pappa i england under december-januari nu så jag har än mer tid att göra ingenting på… Är svintrist, är ju risk jag får skav i rumpan av dator-stolen.. Får koppla in det trådlösa internetet så jag kan surfa ifrån laptopen istället :p

#85# Du behöver inte förklara dig. Jag är ju också här mycket. Jag gillar helt enkelt att vara här och diskutera och läsa.
Fast det är ju pinsamt hur mkt man sitter framför datorn :p
Jag sitter ju desutom på flertal andra forum och stänger av FF när jag går in och spelar spel på den här datorn för att den ska orka med tyngre grafik… Så jag sitter ju massor framfördatorn där jag inte skriver här även
Får gå och rädda mitt marsvin ur badrummet och fundera på vad jag ska göra under natten istället nu om jag ska börja jobba med att inte sitta så mkt på min bak 

tänkte att jag tar den 1e varje månad. det är lättast…
jag har börjat få ont i ryggen jag. sitter dumt vid datorn och dessutom ont i häcken med… måste skaffa en kudde att sitta på.. ;)

Ja, det är ju inte bra för kroppen att sitta för mycket heller. Ögonen kan ta stryk med. Får du inte tennisarmbåge att sitta och skriva jämt också? Elallergi kan man ju få också.
haha, om man funderar på att skaffa kudde att sitta på så borde man nog gå upp och gå en sväng istället :p
Musarm brukar ju folk få… Jag får iallafall spända axlar, vet inte riktigt om det är för att jag sitter i dålig ställning eller om det bara är för att jag spänner mig…

Ja, musarm eller tennisarmbåge är väl i stort sett samma sak. Tror dom kallade det så innan datorn blev så populär och dom förstod att det var ett bättre passande ord.
Ja, spända axlar får man ju ofta om man spelar spel på datorn väl? Genom att man spänner sig utan att veta om det.

#89 nej det får jag faktiskt inte. det är ju viktigt att få stöd för hela armen när man håller på med musen/tangentbordet.. fast det är värre här hemma än på jobb…
#90 japp visst borde man? var nyss uppe o hämtade vatten.. :D jag sitter gärna och kurar med ryggen, därför jag får ont.
Lisette, Okej, då vet jag. ^^ Kan vara kul. Ska försöka skriva en massa nu :P
/ Sara & Casper

Det är konstigt vad snabbt man blir fast. Att man tom. måste hänga här då man är på jobbet. Ofta är det tänkt att bara titta in men det tar ju en stund att läsa alla trådar, och vips har det gått en timme, eller två.

#94 just därför jag bara sitter på ridsport när jag har fika.. ;)

Ha, ha ni har det inte lätt inte. Är ju precis som jag. 
Lisette, hur mkt fikar du? :p

tre fikor om dagen på jobb.. 2*15 o en på 45.. :D

Lisette: Ett bra tips som en läkare gav mig när man sitter så med ryggen, är att svanka jättemycket, lägga en ihoprullad kudde eller badlakan där man svankar och sen sjunka ihop lite men ändå så att man sitter rakt, jag har aldrig prövat det men det är ju tanken som räknas. :D