CRW Neptunus säkerhetsväst
Någon som har erfarenhet av CRW Neptunus säkerhetsvästen från hööks? isf är den bra?
Vetni någon annan väst som inte är så dyr som är följsam? Vill ju helst ha den med sånna där paneler(?) men av någon anledning kan jag inte ha dom västarna, har testat 3 sånna(1 i affär) och alla sticker ut där västen börjar, ovanför brösten eller vad man nu säger, väldigt svårt att förklara.. eller så är jag dålig på att förklara :P
Läst 7 gånger och ingen av dom 7 har svarat? :S
16 st…
Läst 31 gånger…
tyvärr =/
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3

47 och jag har inte heller provat den 
Men jag frågade också om någon vet en annan bekväm väst :) Men ingen verkar ha läst det xD

Om du googlar så hittar du nog en!
Är inte helt säker, men tror min ridväst heter "Safe Rider", har många små delade plattor i fram och några längre delade (+ små vid skuldrorna) i bak. Dragkedja fram och snörning i sidorna.
Kommer itne ihåg exakt vad vi gav för den men det var lite över tusenlappen i.af. Men det var det värt! Sitter jätte bra och är bekväm både att rida i och som jag gör tar p mig den när jag ska ut och förbereder då hästen med den på utan några som helst problem. Är fullt rörlig i den.
Hakuna matata!

kan bara rekomendera Racesafe om jag ska vara helt ärlig, är nog samma som #8 menar. superbekväm och stör inte ridningen för fem öre! finns på hööks bla!
#9 har hört att dom är bekväma, jag vill ha en sån. men jag kan inte ha dom västarna på något sett :S Även om jag mäter o.s.v. Det är väldigt svårt att förklara hur den sitter på mig..

#10 konstigt, för det är ju snören i sidorna och grejer så man kan ändra överallt. har du bara kollat måttabellen eller har du provat också? för enligt måttabellen kan inte jag heller ha den, men den funkar utmärkt i verkligheten! :)
#8 har den jag också. Verkligen bekväm och följsam.
Ända västen jag provat som är skön.
annars har jag en ny sån här till salu.http://ridsport.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=ddb26ad1-4d46-410e-b9d8-776987e2d246
Någon som vet om börjes har lång eller kort leveranstid?

du kan välja att få det snabbare, kostar dock extra.
#15 såg det, men jag tycker det är för mkt. Så jag får hålla på tummen och hoppas att dom kommer innan Lördag :o
Det finns ju liknande modeller som racesafe som går att specialbeställa från England som beställs efter mått. Klart att det kostar lite extra - men du kan å andra sidan beställa i någon/några färger som du gillar, hihi.