Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 475 ggr
NinaToy
0

Skjuten i huvet.

Han som blev skjuten i huvet går på min skola. :O

bubbelbubbel
0

usch, läskigt, nån som vet varför ?

PimTheGreat
0

vad? har jag missat något? vad är det som har hänt?

gejsa
0

Vem har blivit skjuten i huvudet? Menar du han som fick ha kvar kulan i huvudet. Dom kunde inte operera bort den?

PimTheGreat
0

vill någon vara vänlig och förklara för en nyfiken madam….. vem har blivit skjuten???? hallå hallå

NinaToy
0

Ja, en 16åring som var på fel plats vid fel tidpunkt, blev skjuten i ben, nacke och rygg. Kulan sitter så långt in i huvet så läkarna vågar inte operera bort den. Helt sjukt! Och han överlevde. :O

PimTheGreat
0

#5 så han blev skjuten både i huvud nacke ben och rygg??? hur är det med killen då? hur kan man överleva de???

NinaToy
0

#6# Ja. Vet inte om han fortfarande är medvetslös. Ingen aning. Alla frågar samma fråga.

PimTheGreat
0

#7 ojdå…..jösses! Hoppas allt går bra nu då…. var hände detta på för plats? jag menar vilka går runt och skjuter???

Faxlin
0

Låter ruskigt tycker jag.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lisette
0

det finns väl många som överlever med kulor i skallen. så länge inte kulan sitter fel så gör den säkert ingen skada.

Murre_Uddiz
0

shit

steffy
0

var det han i malmö?

Gyllan
0

va de han som typ cyklat från fotbollsträningen eller nåt dom har pratat om.. hemskt,, de värkade ju som dom bara skjutit  någon hej vilt,, :S

NinaToy
0

Jaa han var visst på fel plats vid fel tidpunkt… Malmö. Det förvånar mig inte, rosengård, det är överraskande att det inte händer fler gånger där… Ni som inte bor bredvid rosengård förstår inte vad jag snackar om men jag HATAR det och min stora dröm är att få flytta härifrån.

lisette
0

men det skulle iofs kunna hända var som helst. lindängen och lindeborg är ju inte heller så fint, tyvärr.