Sista gången...
Japp, imorgon är sista gången jag rider min lilla pålle, förhoppningsvis får jag chansen igen om 11 månader, men med lite otur aldrig mer…
Håll nu tummarna för att det inte ska regna, så lovar jag att titta in lite då och då i framtiden 
lycka till! Hoppas att du får en trevlig tid i huvudstaden!:)
*håller tummarna frö Slo*
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Wohoooo, det är bannemej strålande sol och vindstilla 

fattar nada, kommer du inte ha någon häst att rida här framöver? Du får ju förklara för oss som inte är insatta.. ;) Trevligt med bra väder iaf!
*gosa Slo* mys litet i finvädret för min del också….
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Jag åker till Stockholm, rycker in i lumpen 
ska det bli kul ? att bo kollektivt med massa killar ? :)

Vart i stockholm skulle du va nånstans?

Lycka till Slo och hoppas allt går bra! Du får komma in och berätta lite om hästarna och hur det är…..

hoppas du får en kul tid!!!! berätta gärna lite om hur du har de när du tittar in sen………

#7 om jag förstod slo rätt så skulle det även vara ngn tjej där..
slo, klappa spirit från oss alla!

hoppas du hade en trevlig ridtur :)
o ha det så kul i Sthlm

Slo ska ju jobba med hästar i lumpen. Han ska bli beridare eller vad det nu hette. *ler*
Ha det så kul i lumpen. Hoppas ridturen var till belåtenhet?!
#7 om jag förstod min tränare rätt var det åtminstone en, kanske två, tjejer som ska rycka in samtidigt ;)
#8 Kungsängen, Granhammar… Eller vad det hette, K1 tror jag är regementsnumret :p
#11 *done* :) Han blev glad :D
#13 Japp, fast solen försvann så det var lite kyligt… Men jag är inte den som är den ;)

Slo - där går jag i skolan =) i Kungsängen

#14 Då lever du farligt från o med imorrn då. Med tanke på att Linnea går i skolan där o jag jobbar i Bro. Aaa, K1 heter det.
Hehe.. Jag ska hälsa på en häst som arbetar på K2 någon gång.. :P Han står ganska nära mig.. ;)