Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 832 ggr
mazze
0

God Morgon 27 feb!

God morgon allesammans!

Sitter här och väntar på att skicka sonen till skolan.

Har sedan tänkt att jag ska ta och försöka att skura mina nya boxar så de är fräscha till hästarna ska in i dom.
Förhoppningsvis hinner jag med en tur på Bus med.

AusaBausa
0

God morgon!

Har sovmorron jag o lilltejejen,har precis skickat iväg grabbarna till skolan, ska snart äta frukost o sen bege oss till fsk o fsk.

Ser ut till att bli en härlig dag m kyla o sol..det behöver jag efter gårdagens regnade o gråa trista väder…

Ha en bra dag alla!

Zaphix
0

God morgon!

Jättefint värder ute, strålande sol. :)

Ska plugga på förmiddagen.. Trist.

I eftermiddag har jag dressyrträning, ser inte fram emot det idag. Ska rida med bett, och varken jag eller hästen gillar det, men tränaren tyckte jag skulle testa.. Kommer antagligen bli kampande idag..

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

bubbelbubbel
0

idag är det vår ute, och jag är ledig så jag har tagit en tupplur.
ikväll ska vi ha skaldjurskväll och fira våra 5 år.

tänkte även försöka lura med honom till bokrean en snabbis..

Maja
0

#3 - Waaw, skaldjurskväll! mysigt! Grattis också :)

Jag ska ner till stan en snabbis, sedan hem och plugga!

bubbelbubbel
0

#4, nått mys måste man ju göra :) och tack :)

gejsa
0

#0# Har du bytit boxar? Ska du stå i stora stallet nu? Du stod väl med Camilla förut?

mazze
0

#6 Japp, jag ska ner till stora stallet igen. Känner att jag behöver ha helinackordering och slippa passen. Får jag dessutom jobb så hinner jag inte ta en massa pass hit och dit, samt åkande för att hämta hö o dyl.

lisette
0

god middag!

har fixat nästan 3 kg godis till återträffen imorgon, lite trollhassel som dekoration och nu ska jag ut och fixa klart i stallet…

Alex
0

God morgon. Jag har precis insett att det snart är mars. Redan på söndag. Jag vill ha vår!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

dominic
0

God midda! Har precis varit i Tingsryd och inhandlat lite smått o gott till pållarna och mig….Alltid kul. Solen skiner och det är helt underbart väder. Håller med dig alex, jag vill med att våren ska komma NU! Börjar jobba vid fyra i em, så nu ska jag bara vara en stund!! Ha en härlig dag alla.

jackiejohn
0

God middag!

Jag har vart ute i det underbara vädret här och pysslat med hästarna och tat en riktigt lång ritt :)

Nu sitter ja här och väntar på middagen (A) hehe

Chestnut
0

God kväll

Mitt lillfinger har börjat strejka, vaknade upp i morse och kunde inte sträcka det… Har jag någon hel kroppsdel kvar snart? Antagligen en nerv som ligger i kläm, ska ringa vårdcentralen om det inte gått över på någon vecka.

Idag har det varit skola och fredagsgodis =P är ensam hemma nu och ingen vid msn =/ så blir nog mycket tv ikväll.

Med vänliga hälsningar
Chess

fridak
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

god kväll!

Här har det varit jättefint vårväder idag! Soligt och varmt:)
Var i stallet mitt på dagen och tog lite kort på en annan ryttare och red ut en tur själv. Pålle har superduper-energi så han fick galoppera av sig på travbanan.
Annars har jag iten gjort så mycket idag, varit ledig, lagat mat och joggat en liten runda.

Bild på sadel till Amanda, så kapar jag inte Thorssons sadeltråd ännu mer;)

Maja
0

Fick just veta att jag klarade tentan! =)

bubbelbubbel
0

#14, vad skööönt!!!! :D :D

Maja
0

#15 - Jaa, verkligen! =) Har nästa tenta i morgon, hoppas den går lika bra!

Chestnut
0

#13 Tack! Ser trevlig ut :)

Med vänliga hälsningar
Chess

fridak
0

#17 kanske inte med all lera;)