Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 445 ggr
lisette
0

slut på friden

när jag kom ut i morse så möttes jag av frost och en bil som behövde få rutorna skrapade.

idag åker hästarna in…

CBA
0

VA..har ni frost i söder ??

Usch jag ser INTE fram emot att behöva skotta fram bilen och skrapa rutorna med två barn som står och tjatar och passar på att snöa ner sig ordentligt *isch*

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

lisette
0

förstår du hur jag kände i morse när jag såg bilen? gick raka vägen in o hämtade bilnycklarna så den fick stå i gång… hate it.

jen
0

oj! frost??   här är det fortfarande ca 5 plusgrader på natten.

men frosten kommer nog snart hit med eftersom ni redan fått det.

CBA
0

#2 Jag hade vänt och gått hem igen och lagt mig under täcket tills i vår *skratt*

emsems
0

haha vi har haft frost länge! :/

lisette
0

#4 det är precis det jag vill göra.. men det går inte så bra, tyvärr… *suckar*

CBA
0

Min stora pojke sa idag att han längtar till i vinter….man kan ju inte gärna svara då att DET gör inte jag och så tar man bort hans glädje över snö och all pulka åkning han ser fram emot :o/

m'Lady C
0

Urk, föräldrar (och storasyskon som flyttat hemmifråns) lott att lida i tysthet CBA ^^

Ser j uitne fram emot at tåka transport med harry om de tär snö o modd på vägarna…. funderar nästan på att ta en firma… men det tror ja gitne jag har råd med.

CBA
0

Jag får hämta Mirabil i december och hoppas verkligen att det är tö ute då!

m'Lady C
0

So msagt, ingen höjdare att köära i snö med transport, illa nog när det ösregnar……

Däremot tycks kylan hjälpa harry :) se mer under "Klippa Harry" ^^

MiaMaria
0

Här har det oxå varit frost länge, va -5 i morse. Dom varnade för snöstorm i måra, känns inte riktigt pålitligt då solen skiner från klarblå himmel nu men de märks väl. Har iaf nyss satt på vinterdäcken på pärlan så vi är förberedda =)

Hannapanna
0

Åh Mia! :D snöstorm! Yää.. Här får vi väl vänta lite till innan det blir snöstorm iallafall.. :)

lisette
0

#7 jag längtar faktiskt med till vintern, men då ska man få behålla snön och inte vara svinkallt eller blåsa.. ;)

Mande
0

Vi har inte haft frost här i norra Dalarna än, men kommer nog snart.. *burr*

//Mande

bubbelbubbel
0

usch, grämer mig för den tiden….

SarahPeace
0

Här sa dom att det skulle bli snö :-O , Så imorgon åker regn täcken på på hästarna genom att dom sa attdet skulle bli snö blandat regn:-/ *SUCK*