Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 1422 ggr
tezzie
0

God morgon 25 Januari

God förmiddag kanske det är…

Lite nytt utseende på iFokus, spännande och kul tycker jag :)

Här hemma är det målarverkstad för fullt, men jag får fint iallafall :)

Det snöar ute och är några minusgrader, helt okej faktiskt :)

*** Kärleken övervinner allt ***

bell
0

God morgon

Inte bara jag som har en paus ifrån målar penseln :)

Jag målar ett pojkrum, o undrar varför jag hittade på att han skulle ha "sovalkov" i garderoben.. Massor med vinklar att måla, men fint blir det när det är klart :)

Hästarna får det lungt idag. Isgatan här hemma gör att det känns helt ok det med.

Ha en bra dag :)

Marija
0

Goddag!

Snöar här också, jättemysigt =) Red ett dressyrpass i paddocken och det gick riktigt bra! Ska sitta här och slappa ett tag och sedan ska jag på fotbollsträning..

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Denna kommentar har tagits bort.
Zaphix
0

God middag!

Just kommit tillbaka från att ha ridit en kompis fjording, supermysigt. Full fart i skogen så snön bara yrde! Vill också ha en ponny. :)

Ska strax iväg och rida min häst. Kommer vara skönt att vara tillbaka på en "riktig" häst igen. Svårt att rida lätt när de tar så korta steg.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Maja
0

God dag, har varit i stallet och ridit idag. Hemskt underlag så det var inte så skoj.. :/ Men däremot kul att känna skillnaden mellan de här kusarna och nya valacken. :P

Ska åka hem i kväll och kommer hem i natt någon gång. :P

bubbelbubbel
0

goddag!

idag händer inget annat än att vi frenetiskt försöker komma på vad det blir till middag, och sen ikväll är det jobb..uh..

lisette
0

god eftermiddag!

har skickat iväg gubben och svågern till branäs, äntligen åker de. han har trippat på tårna de senaste dagarna.

fundera rpå var mina glasögon har tagit vägen. de är verkligen puts väck!

AusaBausa
0

God em!

"något" sliten just nu..

Haft en överraskningsfest för mina vänner (som kom hem från jorden runt resa på ett år) i går , jag o kompisens syster har hållt i detta o vi ha rfått ljuga oss blå för o få allt o klaffa…dem bor inte på samma ort som oss o så har dem bott hos sina respektive föräldrar nu sen dem kom hem..en i Stockholm o en i Nybro…

MEN OJ så kul det var att överraska dem o oj så förvånade dem blev när dem öppnade klubbstugan o där inne satt 33 kompisar till DEM o inte Johans bror o hans kompisar(ljög att dem hade fest o vi skulle bara dit o säga hej..). Vi hade supertrevligt o gick hem ca 03  la mig kvart i 4, gubbarna vara uppe till  06!!! vi vaknade sen halv 12(tur hästarna har fri till gång t hö)…äta frukost, hämta ungarna o sen iväg o städa festlokalen…vi var dock mga så det gick supersnabbt.

Nu soft i soffan…o här stannar jag nog resten av kvällen..

Kul reportage Lisette…

[chriistina]
0

Ja, snart är det väl Godkväll :) Men idag har jag i alla fall vatt en tur till stallet. Skritta ut en mysig tur i dimman. Man såg max några meter fram så det var lite läskigt också.
Annars har jag inte gjort mycket mer idag :O Ätigt middag och ska snart ut och städa till kaninerna.
Känner för att slänga mig i soffan sen framför en bra film.

lisette
0

#8 reportage?

AusaBausa
0

#10 reportaget i tidningen om era bastukvällar i byn…kan det ha varit i Kristianstadsbladets bilaga "Boulevard"?

AusaBausa
0

#10 reportaget i tidningen om era bastukvällar i byn…kan det ha varit i Kristianstadsbladets bilaga "Boulevard"?

AusaBausa
0

AusaBausa
0

ups liiite mga inlägg

lisette
0

japp, jag gick in o kollade på kristianstadsbladets hemsida. herregud vilka bilder!

AusaBausa
0

# 15 ja visst var dem fina;-)

lisette
0

han visar sig från sin bästa sida om vi säger så.. ;)

sitter här och försöker samla kraft till att börja riva bjälkar. har varit hos linasvovvar och bebbe en tur nu på kvällen.

AusaBausa
0

hihi!

är så impad över dig, du är så super driftig!

bubbelbubbel
0

vad gulligt med bastukväll lis!

jag ska ha bastu i mitt hus, mina finska gener längtar….

pippa__
0

Hahah veterinären är naken!! Hihi, kan inte se han i ögonen igen :P

lisette
0

#20 ändrade namnet… onödigt det står med. ;)

nu har du bara sett bild ju, jag har sett i verkligheten. men han blev mer generad än vad jag blev.

bebbe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp jag har haft hjälp med disken i kväll, jag fixar inte det där med att länka, men Lisette kan nog hjälpa mig med att få in en film på min lille medhjälpare Flört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0
pippa__
0

Han tyckte inte det var roligt väl :P

gejsa
0

ha, ha kul att höra bebbes skånska.

Blev det mycket blött på golvet. hihi

tezzie
0

Haha, gud vad kul med film :)

*** Kärleken övervinner allt ***

bebbe
0

#25 Skäms

Ja det blev ganska blött, men det var det värt för att se hur skoj han hade.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

#27# Ja, visst är det så. :)

AusaBausa
0

Haha vad gulligt!

Alex
0

Hahaha vad söt!

Mvh Alex
Värd för Ridsport