Vad tyst det är i kväll!
Inte så många som skriver. Ja, jag ska väl själv gå ner och glo på Tv:n innan jag kojar. Ha så kul ni som är kvar. *ler'
Jag pendlar mellan Ridsport och Shetlandsponny, skriver när jag finner något intressant :-)

pendlar också

Ja, jag förstod det. Ser att många är inloggade men inget skrevs. Jag brukar också pendla på mina men tar upp en extra sida där jag vill vara. Så kan jag bara uppdatera ridsportsidan och den andra där jag vill läsa eller skriva.
Sitter och pendlar mellan massor av sidor, smat mitt samvete om att jag borde städa och plugga och att jag vill läsa mina nyinköpta serier ^^' (iofs brukar jag inte skriva så mkt…. så tveksamt om nån saknar mig ^^')

Vi har barn fest, huset halft upp och ner och mitt i alltihoppa ringer makens morbror och stjälper över en häst på oss!

#3 en sida? jag ghar tre ridsport sidor öppna och skriver i alla tre. :D
#5 jag vill se när han stjälper en häst över er… ;) vad är det för häst då?

#6 han ringde iof redan tidigare på dan, lagom vi höll på och förberedde, det är en fd travare på fem år. Vi har haft en jätte disskusion om honom, men tar honom och fyller då upp stallet igen. Han ska vara "inriden" men gissar på att han är uppsutten. vet mera om honom ikväll. Det blir lite grisen i säcken han står 52 mil härifrån.

så ni blev med en häst till? varför detta då?

tja? säg det Lisette…

lättlurade kanske? ;) hoppas det går bra då… :D när trillar hästen in?

# 10 inte lättlurade på det viset, hästen förtjänar dock en chans till ett bra liv tycker jag istället för att vandra runt. Det är därför han kommer hit, "morbror" vill inte ha honom hos flera olika människor, det är hans far som fött upp honom. Så han önskar att den stannar kvar i släkten. "om det går bra" återstår att se. Han kommer troligen nästa helg.

#6# Oj, så det är därför som du svarar så fort ibland då…..*ler*

Har ni råd med en häst till då? Man ska inte ta emot en häst om man inte tycker att man vill det eller har råd. Bättre om den får komma till någon som vill ha den tycker jag.
Men, vad tyst det är inatt… Ingen vaken nånstans som vill snacka lite skit :(
jag e uppe :O
Men ska dra strax, ska upp imorrn bitti o släppa ut nisse
/Elin
Se där, jag är inte helt ensam :)
Jag ska upp åtta, hovis kommer och fixar tappsko… Hehe.

Oj, vad sent ni var uppe i natt då elin och slo!