OT: Vad Tänker Du På?
Vad tänker du på just nu? Skriv och berätta =)
hmm.. vet inte riktigt. meen typ hur i helskotta spanien kunde vunnit EM och hur jag ska överleva den kommande veckan med 5 småbarn från singapore som ska komma på ridläger. enligt min ridlärare är dom mer vilda än tama. :P

Min inackordering som snart ska avlivas. Tänk om det var jag som fick bestämma. Då skulle han fått gått minst 6 månader till i hagen för att se om det inte blev bättre. Är så ledsen. Det ända som jag har i huvudet nu. :(

att jag ska inte rida på 14 dagar om en vecka :O Livet kommer gå under !

Hår…. ^^

Att du har ett roligt nick pippa__ :-D
*** Kärleken övervinner allt ***
att jag vill hitta bilder från helgens tävlingar (: hehe
Isa Aronsson
www.stallequino.se
Hur jag och Chessa ska göra för att bli bättre..

Jag funderar över min framtid..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
mat och om jag vågar svara i mobilen imon!
Varför min maskin hatar mig, och varför min chef måste sätta in sin syster till att jobba med oss på natten, och om hon kanske är spion…jobb är det jag tänker på alltså. Hrmpff….

tänker på paj :D

#11 Paranoid?? ;-)
*** Kärleken övervinner allt ***
började tänka på petras nick pga dig tezzie…
skulle varit m när vi mötte fokusar o hon skulle presentera sitt namn här…..jösses så pinsamt det kan bli..hahahahahaha! Jag visste inte var jag skulle bli av…
annars tänker jag på allt jag borde göra men sitter här istället, hrm!

tänker på min sambo…
o att jag borde diska istället för att sitta här , o gå ut m hunden o åka o handla

tänker på mitt liv, som är i stora problem just nu…
Hur jag ska göra för att få Lotta att samarbeta istället för att gå emot!

att min hund legat och sovit i min säng i två timmar nu xD

Hur uppblåst en person håller på att bli som jag tidigare gillade :/
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Jag tänker på att det börjar bli lunchdags, att man borde göra sig något att äta och sen gå ut.
#13, haha, det blir man där ;)
blev inkallad en gång när jag rent allmänt hade frågat facket en sak, då ropade han in mig och sa att jag hade kritiserat hans sätt. jo jo.

HAHAHAHA många som är intresserade av mitt nick! =)
Just nu sitter jag och tänker på och gottar mej i hur bra och duktiga hästarna var idag! =)