And so the day has come
Idag flyttade Peppe… känns helt sjukt. vet inte riktigt vad jag ska göra, kan inte sitta still, kan inte göra något
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Har han flyttat? :O Visste inte ens om att han var såld.. :(
Men det blir nog superbra ska du se! :)

#3 - usch vilken hemsk bild! Man blir nästan tårögd direkt!!

Var flyttade han nu då? Har inte hängt me här..

Besiktades på dagen, sen hämtade dom honom direkt på kliniken och vi hakade på… har varit en lång och utdragen dag, som ändå känns som 10 min. i mina tankar står han fortfarande i sin box, men innerst inne vet jag att han aldrig mer kommer göra det

=( förstår att det känns jättetråkigt!

Din stackare! Jag vet hur det känns. :(

Nya ägarna ringde nyss och sa att dom släppt ihop honom med Caspar/Casper och att det gått bra…

Jättetråkigt :( Hoppas att han och nya ägaran kommer att trivas bra ihop iallafall :)
*** Kärleken övervinner allt ***

#11# Har dom eget stall med bara en häst som han ska gå med?

#13 dom har för tillfället 3 hästar (+ Peppe då). Mormor (32år), mor (24år) och son (18 år). dom ska ta bort dom 2 äldsta nu pga åldern, så ska dom bara ha Peppe och "sonen". eget stall ja, lösdrift

Men då hade du ju rejält med tur och peppe med. :) Det där verkar ju vara människor som behåller sina hästar. Och så skönt för honom att det inte är en massa folk som sköter honom utan bara en stallägare och dennes familj. Grattis!
Det går nog bra ska du se.
Vad skönt han kommit till ett ställe där dem har gamla hästar…det tycker jag, precis som gejsa skrev, verkar lovande!!!

han kommer stanna där resten av livet, och när han inte orkar mer ska han grävas ner i en av hagarna…
Låter underbart i mina öron:-D

Ja, framtiden kan man ju aldrig sia om. Alltså lova en sådan sak. Men förhoppningsvis blir det så.
Är det långt ifrån dig? Jag menar om du kan hälsa på och så?

det är 10 mil dit

Samma som jag har till Sorro då. :) Inte så långt att åka mot om du hade sålt honom till Eskilstuna ju.

Va hemskt:( Stackaren . men de blir nog bra ska du se :) Verkar ju vara jätte bra människor som verkligen kan få hästen att trivas och må bra ända in till sista stunderna i livet :) Han kommer nog trivas jätte bra :)

Låter som om han kommit till ett underbart hem!