OT: Djur Förutom Hästar?
Nu snor jag en tråd från shetlandsponny här..
Vad har ni för djur förutom hästar? Gärna bild! Har ni ingen bild så plocka fram kameran och börja klicka! hihi

Hehe, har svarat på shetlandsforumet, men kan ju göra det här också…
Förutom hästarna har vi alltså 2 hundar (leonberger- en dräktig, valpar kommer vilken dag som helst…) två inne/utekatter, och fyra stallkatter, tre kaniner och två marsvin. Och hoppas att snart få ett gäng alpackor, men det är väl bara en oändlig dröm…
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

2 katter. :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag har 3 hundar som är av rasen västgötaspetsar. Har också 3 unduolater och en katt!!
Bilden är på min västgötevalp, Antiomos Bullerby Äskil.
http://stallet.se/mystudfarm/studfarm/popPhotopet.aspx?PhotoUrl=936571.jpg&Title=Bullerby

Ett marsvin och säkert måånga dammråttor lite överallt ;)
3 katter och snart en hund =) typ nån drag hund som slutar på huskey :P hahha vet inte hur man stavar de första namnet bara :P

Jag har två vovar, en sheltie och en gråhund, bilder finns i mitt fotoalbum.

Två fåglar, en kanin och en liten vovve. :)

Har 3hundar+2marsvin+3katter och 2kaniner

Har en katt, Häxa. Bild finns i fotoalbumet.

4 katter, varav 2 egna. 2 hundar och ett svin…

Katt X 3

Kul att se andra djur än hästarna :D
Jag har ju ingen häst, men har tre katter, två kaniner och två gerbiler.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

En springer spanielkille och en bondkatt. Kompiz och Ozzy heter dom =)
*** Kärleken övervinner allt ***

#32# Heter din hund kompiz? Det hette min första hund som vi köpte 1969. :)

#27# Vad vacker din schäfer är!!!

10 kaniner och 2 katter=) En bild på en av kaninerna<3

En Jack Russel och två marsvin :)
Vi har en massa katter, ett par hundar, tre dvärggetter, tre kaniner och två höns sammanlagt (en del bor här hemma och en del är pappas djur).
Har ingen egen häst dock, men en medryttarponny vid namn Vidrik :)
Här kommer en bild på min kaninunge Saga <3
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
En agam, fyra fiskar och en utterliknande hund

#44 Vad är det för skum ras? Ser ut som en chihuahua/pitbull i ansiktet =)

vi har 2 katter 2 hundar då den ena är mycket sjuk :'( och 2 marsvin som heter Yogi och Puffen <33

#45 är det inte en kelpie?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#45 Hahaha chihuahua/pitbull… Det var nåt nytt ^^
Han är en australian kelpie, vallhund :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#48 Ahh ok :D hihi inte chihuahua/pitbull då..:P Aldrig hört talas om den rasen ;)

Hästar, hundar, får, katter, ödlor, sköldpaddor, ankor, höns, fiskar, kaniner, sen tror jag inte det var några mer. Jag är endast ägare till hästar, resten står övrig familj för.

a just det.. http://home.swipnet.se/zibbans Där finns lite bilden, jag har inte uppdaterat på närmare 3 år så den är väl inte så jätteaktuell..

#50# Nej, med s bara. Men det uttalas ju lika dant. hihi
Ja har två varmblod två hundar, Rottis, Mastif, en katt, en HÖNA som jag är väldigt imponerad av.Hon är bra mycke inteligentare än häst hund, hon kommer när man roppar går ut när man säger till henne, vill järna vara med när man är ute o grejar går under hästarna i hagen o dom är väldigt noga med att inte trampa på henne..Jag mår dåligt när jag täncker på hönserier..
Lena.P är jag i verkliga livet.

pött

Jag gillade den mörka av dom =)

#59 awe ska jag ha katt nån gång så ska de va en sån! fast jag är allergisk så lär väl aldrig hända

#60 www.sphynx.ifokus.se min kusin har alltid varit allergisk, men har skaffat sig en sån.. :D

#61 haha tack, men ska jag ha katt så ska det vara en h birma för att dom är så fina. egentligen är jag inte jätteförtjust i katter efter att en hoppade upp på min rygg när jag var ute och gick när jag var liten… dom är lite lömska och jag är lite halvrädd för nya katter
men Hedvig i stallet är jag inte rädd för…längre ^^
Hehe jaa dom är fina.. Lite speciella, el bara min tuss kanske.. Men dom är ack så underbara när dom väl släpper in en liksom.. Fast det går bara att kela m honom när han själv vill, bära oxå ..haha :)
<- Katt och fiskar :)

2 katter :)

2 katter :)

AAAAAAAAAA va söta!!!!

Jag har en halv häst samt två tam råttor. Men familjen har 2,5 häst (en övervuxen tinker, andra halvan av min lilla klb travare, samt en mini shettis hingst) 4 katter plus en som bor i stallet utan att vara tillfrågad, 1st hund (Jack Russel) samt ett stigande antal akvariefiskar.
Under ladugården bor en grävling… vid dyngstan bor sorkar (ev råttor)… och vi har en fasantupp som attackerar traktorn varje vår.
Detta underbara djurliv :)

#80 HAHAHA
#81 Men guud så söta!!!
Jag har fem marsvin!

#81 Oj, varför då? Var den sjuk eller hände det något?
*** Kärleken övervinner allt ***
Jag har ingen egen häst,bara en hund..:)
jag har en lejonhuvud kanin som heter Kanel (min bild med kaninen med solglasögonen på), en guldhamster som heter Busan, en tam mus som heter Pepshi och mitt nyaste till skott en ca 5 veckor gammal dvärghamster pojk som heter Epica. Har dessvärre ingen häst än, men ja rider tre på jobbet… en valak efter cardento, en d ponny och en c ponny ska även börja rida en appalosa i western…

#86 Snygg min! ;)

Jag har förutom två hästar
- 9 kaniner
- 2 katter
:)

Jag har ingen häst bara två sköthästar, men jag har 1 hund 2 katter 2 marsvin 1 kanin 1 hamster. :)
Jag såg att det var några som hade bara 1 marsvin! bara så att ni vet så är det lag på att marsvin ska bo 2 tillsammans dom ska inte bo själva med kaniner eller hamstrar.

#92 åh Leonberger är så fina, sån var vi sugna på att skaffa ett tag men läste att dom väl ofta har problem med typ höfter eller va de va? minns inte riktigt…
Har en hund :)

Fina djur ni har! :D

Förresten, Pippa… Fick höra igår att min hund ser ut som en förväxt chihuahua ^^ Haha
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Hhaha sa ju det!! :D