Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 672 ggr
joytick
0

OT. Nån som vill ha lite snö?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns ställen där det är djupare än å här… lite jobbigt x) Och det skulle snöa ännu mer imorgon!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=6bb85bcc-e0fa-4e48-bf9d-7691b671e63c&Filename=Bild 038.jpg)

Mixie
0

Åhh underbart! Här har vi bara lera =(

//Mickan

davidia
0

här har det kommit ca 1 decimeter.och jag vill ha regn så det försvinner!!

AnnaFreds
0

uh, vill inte ha men det är risk för snö nu här säger de :/

[Jennniie]
0

Oj va mkt ! :)
Vi har bara lera, men vet inte om jag vill ha snö heller.. Blir det ju lera igen sen efter.
Hellre att det torkar upp nu. Men svårt när det bara regnar hela tiden :@

gejsa
0

Åh, så härligt med mycket snö. Tänk vad härligt med rena hundar och hästar. Ljust och vitt ute. En härlig tyst galopp i djup snö. mmmm men det har vi inte varit med om här i vinter ens. Vi får bara regn eller snöblandat regn. Suck! Vill ha! Hästarna får snart simma i hagarna nu ju.

lisette
0

omg!

[Jennniie]
0

#5 Jag har iaf fått ta en galopp i snön iår :)
 Med förra hästen, på vissa ställen fick de snö upp till knäna nästan ,men där hade det blåst så mkt o samlats på ett ställe liksom. Men galoppen i ca 30 cm snö, Me like ! :)
Men dagen efter var allt borta igen :/

AusaBausa
0

lasta hit lite!!!!

Gud så härligt det såg ut!Så såg det ut förra året hos oss vid denna tiden..JÄTTE mkt snö då och nu börjar träden knoppas!! Tiden är ur led…hihi!

Serious
0

Gud vad snö!

Vart bor du som har så mycket snö?

Kristall
0

Jag vill ha så mkt snö! :D
Här har det äntligen börjat snöa. Finns väl en decimeter snö kanske, eller ja en halv.. -.-
Och så är kameran paj så man kan inte fota när det äntligen blir VINTER här! >.<
Aja men grattis till ert fina snöväder då, lr nåt ;)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

gejsa
0

#7# Ja, Stockholm fick ju snö i massor en dag när inte vi fick ett jota. *avundsjuk*

Yessica
0

Oj mamma miiia vad mkt snö! Uscha.. Jag tycker inte om snö.. =/ Snacka om att hästarna får jobba ute i hagen om dom ska någonstans.. hihi

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

MiaMaria
0

Jag vill heeeeem!!! NUU!! Less på leran här nere, så harligt de hade varit o va hemma när de kom 3 dm i helgen!

Hajda
0

du, jag byter mer än gärna väder med dig xD

joytick
0

Haha ni som säger att det är härligt att galoppera i så mycket snö så kan jag berätta att Delay knappt orkar tava där x) Men där det är lite mindre går det bra ^^ Rätt mysigt är det, men forsätter det då är så kommer hon ju ha snö upp till mulen snart x)

#9 Bor i Östersund och har hästen på frrösön :)

Hedman
0

HERRE GUUUD VA SNÖÖÖ!!! hur tar ni er fram ?????? Har nog ALDRIG haft så mkt. snö här. Och just nu har vi lera eller nja just precis är det blöt snö storm som inte blir snö utan en blöt gegga!!

joytick
0

Tja, det finns ju som tur är plogbilar osv ^^ Blir ju mst skritt om man rider ut, fast i skogen brukar det vara lite bättre :)

AusaBausa
0

Nu kommer det snöblandat här…

blåser grymt mkt!!!Vårt sheriffhus 2x2m (ungarnas lekstuga) gungar där ute så det kommer väl o ligga i tojehäcken igen, som den gjorde när Gudrun kom…

bubbelbubbel
0

vi har fått nån cm nu, ni kan få lite av mig med. =/

Marija
0

Gud vad mycket snö! Tror inte att vi haft så mkt äns på hela vintern! Dock hade vi -17 idag, snön ligger kvar iaf!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

joytick
0

Huvva, vad kallt, vi har väl haft som max -15 men det var bara en dag, annars har vi från 0 till -7 typ ^^

Kattapult
0

Gärna! Tänk vilka underbara vinterbilder man kan ta när man har så mkt snö! Vi har ingen alls -.-

Marija
0

#21 Jag som längtat efter minusgrader (var ca -10 igår) *lycka* Hoppas det håller sej lite längre så att snön ligger kvar, vill ju ha kvar den till lovet =)

lisette
0

äsch det är säkert en fejkad bild ;)

Ellen95
0

Här uppe där jag bor är det typ snöoväder idag:O det snöar jätte mycket & blåser jätte mycket.

warum_nicht
0

shit! jag får ångest bara av att se det…*ryser* här är det bara regn.

Lizzan
0

Oj så mke snö :O :D

Cattiiis
0

Vi har snö, men det är ganska slaskigt för tillfället.
Om det nu ändå inte ska bli vår tycker jag det kan komma mer snö så det iaf blir nåt bra av de' ;)

Loa-bg
0

Gött!

Här spöregnar det pch stormar…

malin-nilsson
0

Ja tack :)  här är de bara regn oh storm heela tiden ;) lite snö skadar inte

Loa-bg
0

#30 Det hade nog bara blitt slask av det hela… :/ Vi hade snö igår, men det försvann under natten.

divansson
0

aw, vill också ha sådär! guh vilka fina träningsmöjliheter då! ;D  här ha vi å snö.. fasst drygt 15cm bara :/

Believer
0

gud vad mkt. Brukar inte gilla snö, men det där såg föör härligt ut! =)

Marija
0

Joytick! Hade du problem med att ta in pållen då? X)

ostsiv
0

Jag bor också i Jämtland Utanför Östersund.Det är inte så där mycket snö överallt.Men vi har riktig vinter och det tycker jag om ! Man kan åka skidor och skridskor och köra hästarna med släde om man vill. Vill ni ha riktig vinter så flytta norrut !

gejsa
0

#35# Fast jag vill gärna  ha en lång sommar också. Då måste man ju bo kvar här. Suck! Det räcker med en månads vinter för min del med mycket snö.

pippa__
0

#36 Fast du bor ju typ i Norrland så ju *fniss*

ostsiv
0

Jogpojken kalblod och Shakira russ november-07.

gejsa
0

#37# Haha var fick du luft ifrån då.

Ok, om jag bor i Norrland vad är då riktiga Norrland för dig. Sibirien eller. haha

tezzie
0

#38 Fast jag bor inte sååå många mil från er och här är det då ingen snö, just nu öser regnet ner faktiskt :( Jag vill ha vår och sommar, avskyr detta klimat :)

*** Kärleken övervinner allt ***

Ledin
0

omg vad mycket snö fin bild den ska du spara tills det ska röstas fram nya snöbilder/viterbilder :)

jonasjo
0

Nu har vi fått mycke snö…snöat rejält idag :)

divansson
0

nu äre säkert iaf 20-30cm här :D

joytick
0

#24 Nej då :) den är inte fejkad

#35 Ute vid vårat stall så är det faktiskt så mycket nästan överallt, det är så öppet så det blåser in mycket snö dit också. Lite jobbbigt är det xD Men håller med, hellre en riktig vinter än slasket dom har söder ut ^^ Vart bor du? :p

Sussi
0

Hehe, skulle den hästen lägga ner sig där skulle den försvinna ju :)

Det där är kanske lite väääl mycket snö för min smak. Vi har lite snö här och jag önskar att den skulle smälta snarast.

Min åsikt är att kommer det ingen snö till jul behöver det inte gör det efter heller ;)

ostsiv
0

#44 Vi bor i Hara. I helgen kom ju ännu mer snö + att det blåste. När vi skulle rida i söndags så var det faktist nästan som på din bild på vissa ställen. Mycket hellre massor av snö än ishalka som tidigare vintrar.

Ellsa
0

Oj! :O Det var inte lite :D

Obi4
0

Storm hos oss :S Inte alltid kul :@ Men aja idag är det inte så mycket som igår. Då fick dom strömavbrott på en ridskola i närheten..