Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 1498 ggr
LindaKarlstrom
0

Sover med benen i kors.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det gör en av ponnyerna här, hon sover med bakbenen i kors ibland *s*

på bilden har hon inte korsat dom så mycket, men det syns i alla fall :P brukar någon av era hästar göra det?

Yessica
0

Dom står väl sådär när dom vilar det ena bakbenet? =)

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

LindaKarlstrom
0

jo det gör dom, men hon är den enda jag sett som korsar sina bakben när hon vilar ett av dom :P

Believer
0

har aldrig sett en häst som korsar så där mkt faktiskt hehe

LinaN
0

hihi :P min häst ställer sig ibland med frambennei kors när han betar eller vilar, sen glömmer han av det o snubblar när ha nbörjar gå.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

[slo]
0

#4 Haha :p Mitt förra halvblod (fläckherren) hade nog för långa ben och för kort hals… Han stod alltid med ena benet långt fram och andra långt bak när han betade :)

Nöden har ingen lag

lisette
0

#4 men det puckot står ju så nrä han dricker vatten med. tror inte han har riktigt koll på sina ben. :D

Believer
0

#5. Så gör Lucky oxå haha. Eller så böjer han lite fint på ena frambenet när han betar haha.

[slo]
0

#7 Ja så kunde han också göra… Såg för roligt ut :)

LinaN
0

#6 tycker du ska vara snäll mot min häst :)

fast ah när itne riktigt lika kliumpig längre…. ^^ tydlgien hade han gått på bakbenen och bockat  ohaft sig häromdagen i hagen ^^

LindaKarlstrom
0

#3. när jag kom in till stallet hade hon benen mer korsade, men så råkade jag störa henne så hon trampade runt lite innan hon ställde sig o vilade igen, men tyvärr korsade hon inte benen lika mkt när jag tog kortet :P

#4. Haha skulle vara en syn att se =)

fridak
0

en ponny i stallet korsar frambenen när hon är nervös.

[slo]
0

#9 Visst är det typiskt? Vi vill inget annat än att se våra håriga kallblod röra lite på fläsket, men så är det bara andra som får se :(

Lizzan
0

Haha skum :)

pippa__
1

#0 Ett halvblod som jag tog hand om innan stod oxå så me bakbenen…Sen hade hon å andra sidan väldans problem me sin balans oxå på böjt spår. Framförallt i höger varv. Hon hade inte koll på alla 4 så hon gick omkull ibland i galoppen :/

LinaN
0

#12 tror det är ngn sorts konspiration mot oss hästägare som har kallblodisar, så vi ska tro att de är lata o aldrig gör ngt ^^

Neywaz
0

ett halvblod i mitt förra stall stod jämt med bakbenen i kors, han är den första och enda häst jag sett göra det…med bakbenen.

Mitt ena arabsto ställer sig ofta med frambenen i kors när hon ser en komma med sadeln…

LindaKarlstrom
0

#14. Usch, det låter inte så roligt!