Bilder: Harrys grimma från Bebbe

Haha ojdå…. ja han behöver nog växa till sig lite innan han kan ha den ^^
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

vad är det för storlek på den? xD
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#4 Det är X-full ^^ Fick den av Bebbe :) Den X-fullen jag har kommer ha ntroligvis växa ur detta året.
Eller så är detta den storleken som kallas ardenner :)
Sambon/husse rättar till filten litet :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

oj, det tar nog ett tag innan han kan ha den där grimman =P
#10 men jag kan aldrig mer klaga på att det itne finns tillräckligt stora grimmor för honom igen ^^

tanken slog mig nu :P regnar det alltid hos er? för varje gång du lägger in kort så är Harry blöt xD
kanske har ni lite skåne-väder där uppe? ^^ här i skåne regnar det jämt :(
Medarbetare på Dressyr.ifokus

ja jag vet. Det är hemskt väder numera. Hästarna är bara blöta och geggiga.
men det är en lagom grimma. =) Han kommer nog växa till sig den =)
Söta bilder :) haha, han måste nog växa till sig lite före han kan ha den grimman ^^

Jag verkligen avgudar din häst =D. Han är sååå otroligt vacker =).

#11. Det är ju positivt =)
Den var inte liten… :P Söte Harry-boyen :)
haha vilken söting… med mumsiga hovar! Ska bli kul om han kommer i grimman en vacker dag.. tror du det??
Ser att det skrivs flitigt på tavlan, står det något skojsigt?! En sådan tavla har vi också, fast mindre med whiteboard istället - jättesmidigt att klutta ner ett par rader om man vill meddela de andra något..

Fniss… lite väl stor idagsläget, men hans pappa Harald hade en sådan, men trots att mamma Janni har stort huvud så är den grimman för stor till henne, jag brukar kalla dom för elefantgrimmor.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Ja, den där grimman var nog lite väl stor. Men kommer hans huvud att växa mer tror du? Hur gammal är han nu?
Så där leriga fötter har mina med nu. Det går inte att komma ifrån med detta väder….burr!
#19 något skojsigt stod det inte. i nästan två veckor nu har jag DAGLIGEN fått plocka bort vantar, skursvampar och anat meck ur Harrys mineralhink! Jag är evinnerligt trött på det, ska ta upp det på måndag men nu tröttnade jag….. Jag vill inte ha någons jävla skräp i min hästs foder. Det är en mineralhink, ingen jädrans sopstation! Jag har fått plocka bort små svamptussar ur fodret innan jag ger honom det! :(
#20 men ha när snygg i lila :)
#21 Vet inte, men ha när ju bara 2½ nu, och växer ju flitigt i kroppen, även om huvudet går långsammare. vi har ju fortfarande några hål att ta på i den nvaranade grimman, men jag tror han kommer växa ur den faktiskt…. Sen är det bra o ha elefantgrimman senare :D

grimman var väl typ 5*XL?
jag är övertygad om att den funkat som sele till hercules.

han är verkligen jättecharmig!
#23 med inbyggd baksele :) fasiekn halva hästen hade försvunnit…. Den hade fungerat som bröstsele till Brago ^^

Synd att vi inte provade innan den flyttade ;)
asså va söt han var med det för lilla täcket :)
hur gammal är han??
Han är 2½ snart tre. O det är min favoritfilt ha nhar på sig, brukar lägga på den när han är våt. Han torkar upp snabbare o får litet värme, det är äkta ull i filten, och ull värmer även när den blir våt ^^
Vi bara slängde på filten medan vi grejjade i stallet så den värsta vätan sögs upp. :)
#22: Hänger inte riktigt med, har han en mineralhink i form av fodertunna med mineraler i eller pratar vi mineralhink i boxen? Hur som helst - helt galet att den används som någon slags papperskorg - vad är det för jäkla stil…!?! - Hoppas du fick lite gensvar på mötet idag i alla fall!??
#22 du är helt lost ^^
Hade bara en vanlig hink utan lock, vid alla andra fodertunnor. o i den hinken slängdes alltså en massa skit i. Vi har enat som att om det ligger grejor i våra foderbingar så slägner vi dom.
#30: vem är lost?! ;D
Bra lösning, hoppas skiten upphör! =)
som sagt…en dundercharmig kille:O)

är det bara jag som inte fattar ett dugg av slutet på den här tråden?