Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 440 ggr
elin
0

OT: Vad gör ni exakt nu?

Eftersom de e så tyst och jag e så social och vill prata med ngn så undrar jag va alla gör exakt nu?

Mvh/ Elin :)

/Elin

AusaBausa
0

sitter vid datorn!

AusaBausa
0

hihi men har precis mockat ut gamla gamla stallet o sen ena boxen i nuvarande stall som snart blir gamla stallet…ngn som hänger med???

LinaN
0

försöker spåra ett paket som posten slarvat bort…..

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

[daytona]
0

jag sitter o letar efter hö att köpa!
Tog en paus i flytten här, håller på o packar upp kartonger o grejer för fullt!

Sussi
0

Exakt nu sitter jag vid datorn och väntar på en kompis att dyka upp, vi ska fara ut och hälsa på folk :)

__iE
0

sitter här o tråkar  o lyssnar på musik ;D

[slo]
0

Kom precis från stallet, klappar katten, ska strax lägga mig på soffan och spela lite playstation :)

gejsa
0

Har precis ätit lutfisk och plockat av efter maten. Satte mig här en stund för att låta maten sjunka ner. Sedan ska vi dricka kaffe och släppa in hästarna. Det regnar ju ute nu. Kul jul!

thilda-
0

Komme precis hem.. ska snart käka middag =) sen vet jag inte :P

bubbelbubbel
0

jag sitter i min nya ekotröjja :D
nyss hemkommen från mor, och har precis avslutat en diskussion med johan om min elaka moster som bestämt att jag inte tillhör våran lilla grupp av fyra kusiner, eftersom bara min syster fick julklapp i år igen, men båda hennes ungar fick av oss.

fridak
0

jag letar efter en pall med förvaring, en billig pall med förvaring, men det finns ingen….så jag funderar på hur jag ska få ordning på mitt rum utan en pall där man kan slänga i allt som man inte har plats för någon annanstans.

malin-nilsson
0

sitter vid msn och ridsport.  kom nyss hem från CenterSyd där jag handlade en tröja och ett halsband ;)

hjullan1
0

snackar med peppe på msn och snusar.

VeNyRa
0

jag sitter här och snorar och hostar.

Emelie-G
0

Sitter framför datorn och äter popcorn ^^

AnnaJohansson
0

Sitter framför datorn och har precis kommit ut ur duschen, ska om 5 sek hämta kameran och lägga in bilderna från idag =)

Mandysan
0

Sitter här^^

Är precis hemkommen från stallet…:)

linasvovvar
0

Jag lagar middag sen ska jag tyvärr ut i ovädret med 7 hundar =0P

lisette
0

jag gör absolut ingenting. har jättetråkigt.

Maja
0

Sitter och tråkar för jag är sjuk.. =/

Marija
0

#15 Nu blev jag sugen på popcorn, tror bestämt att jag ska gå ner och kolla om det finns ngra ;)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

dominic
0

Har precis kommit in från stallet och sitter nu här o lyssnar på när sambom och dottern tjaffsar i köket om vem som vinner i kortspelet. Båda lika ´goda´ förlorare………….

__iE
0

Spelar det bollspelet o ska snart till en kumpis ^.^ musik o maja med ^^