bilder på fjordingar

åå va söt fjording :)
jag ändrade rubriken för att det ska vara lättare att förstå att det är bilder om fjordingar och inte bara vilka bilder som helst :)

Naw, vad söta fjordingar<3 :)

min första häst var faktikst en fjording.. toppsy hette hon, jättefint sto som fick en godkänd hingst..
fast det va ju inget jag tänkte på när jag var 9år… hon kunde varit hur fin lr "ful" som helst för mej var hon underbar ändå.. o hon var min!!
tyvärr har jag inga kort knappt kvar på henne… finns några hemma hos mamma o pappa som tur är

Min älskade Fjodor på bilden :)
Har även bilder på andra fjordingar :P Den jag är medryttare på nu, Blenda, och hennes andra 8 fjordingkompisar men orkar inte lägga upp bilder på alla :P
Har du lust att leta lite så finns de bilder i min bilddagbok, http://stirrup.bilddagboken.se
Ska även uppdatera den med nya bilder på fjordignarna i morgon är det tänkt :P
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#11 Gud vad fin! Lyckliga dig ^^
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#12 Tack!

Gu va söt! :)
SHIET VA SNYGG!! men de kan ju inte va en renrasig :O

#19 rödblack..
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Jo då helt renrasig och köpt från taffsnäs, men tyvärr lämmnade han oss för ett par år sedan.
R.I.P Preine

Ja, han var verkligen fin. Hur gammal var han när han dog då? Såg så ung ut på fotona.
#21. R.I.P Preine :(
JO han höll sig väldigt fräch länge men vid 23 vart han halt och åkte in och ut på kliniken och samma år på lucia dagen fick han lämmna oss. de va den mest speciella hästen jag någonsin träffat.
<på bilderna är han föresten 22 .

#27# Oj, han såg ju jättefin ut för att vara så gammal.
gud va fina fjordingar alla har :)