Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 577 ggr
Hannapanna
0

OT: Sjukskriven..

Ja. idag har jag vart till läkarn och blivit sjukskriven…
Sjukskriven pga foglossning. Och för er som inte vet vad det betyder, så betyder detta att jag väntar ifokus-bebis nr (?)!!! Cool

Lagom till min 25-årsdag den 10 Juni kommer de förmodligen ploppa ut en liten människovalp!

Vi har haft en tuff tid det här året jag och  min sambo och det är inget jag kommer hysha om. Vi har alltså vart gravida 3 gånger de senaste halvåret.. Och jag ville helt enkelt berätta det för jag vet hur nollställd jag själv var när vi fick missfall.. INTE kan de väl hända oss?? Och nu hände de oss.. två gånger. Och som sagt så trodde jag inte alls de va så vanligt som jag nu VET att det tyvärr är. Jag vill inte hysha med det just därför, ifall någon här eller nån annan stans läser om mej och kanske känner igen sej hos mej.. Jag skulel velat ha haft flera att bolla med om mina erfarenheter. Men den här gången verkar allt gå vägen!! Vi har sett et litet hjärta picka, och ska tillbaks om en och en halv vecka för ultraljud igen! Vi går alltså in i v.12 på måndag!!

Ville bara berätta eftersom jag råkat försäga mej inne på gravid.ifokus :D

Anna
0

GRATTIS =)

Jag visste faktiskt om det.. Råkade klicka mig in på den tråden där du "för sade dig" inne på Gravid, via "Senast på iFokus"-rutan ;D

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LindaKarlstrom
0

Grattis! :D

Zahara
0

Grattis! håller tummarna! vet hur det är med missfall! hade ett själv i mars :( men vi e på och "övar" igen :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

AusaBausa
0

Grattis grattis!

Snuttan2
0

Gratulerar!

Har hakat upp mig på att du sa människovalp å sitter å tänker på att jag mkt heller skulle föda ut våran chihuahuavalp än ett människobarn :P

AusaBausa
0

#5 ja det hade nog varit mindre o trycka ut men fy fanken för klorna på tassarna!!!!!! haha!

Sotis
0

Så kul:D Stort grattis!:)

pippa__
0

Grattis!!!

bubbelbubbel
0

grattiiiis!!! hoppas verkligen allt kommer gå vägen nu !

Believer
0

grattis!

men foglossningar redan nu? låter inte trevligt. jag fick det inte förrän i 8:e månaden.

E_hjo
0

Nämen vad kul!!  Grattis!    : D

MiaMaria
0

Har ju hängt med lite i svängarna men de här va nå nytt men misstänkte de allt förra helgen =)

Så återigen GRATTIS gums!!!

davidia
0

grattis!!

RubHel
0

Grattis grattis grattis GRATTIS!

linasvovvar
0

GRATTIS GRATTIS gud va skoj !!!

paronskrutten
0

grattis :)

Helena

Marija
0

Grattis :):)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

[Angel88]
0

grattis gumman. jo missfall e vanligt. fick ett för några dagar sedan… :(.. fast det vart nog dessvärre lika bra..

hoppas allt gårbra nu.. jätte grattis..

Hannapanna
0

Tack allihopa!!

Believer: Jo de sa BM jag ringde till först också.. hon ville INTE lyssna ens på vart jag hade ont för de va ALLDELLES för tidigt.. Men jag ringde en läkare och fick diagnosen foglossning idag.. skulle vilja stoppa upp de pappret i fejjan på henne.. ;-)
Och ja.. allt annat än trevligt är det ju! Men man får tänka på vart de bär oss!

MiaMaria: Jaa… ja visste inte riktigt vad jag skulle säga.. haha.. ville tala om men samtidigt så skulle vi hålla de relativt hemligt.. ;-)
Men ja.. jag hade ju ont när ni var här också.. haha försökte dölja de också men de gick ju mindre bra!

lisette
0

grattis igen… :D

Hannapanna
0

Lisette: Tack! Igen! Skrattande

PimTheGreat
0

Grattis! Hoppas allt går bra nu!

lisette
0

vet inte om du svarat på frågan på gravid..

men hur länge är du sjukskriven?

__iE
0

GRATTIS :D