Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 533 ggr
linasvovvar
0

Två underbara kattungar behöver egna hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har två hittekattungar här hemma som verkligen är i behov av ett nytt hem, dom är utkastade och upphittade här ute där jag bor, lådan hittades i morse av min sambo som va ute med hundarna. FY VAD människor kan vara ELAKA.

I vilket fall osm helst så är det lite akut, flickan har bott här i en vecka och hon är lite små skydd el man kanske ska kalla det försiktig. Pojken som kom häromdagen är sååååååå kelen och värsta spinnmaskinen.

Anledningen till att dom inte kan stannaär att min honkatt (deras adoptivmamma) ska steriliseras och behöver lugn och ro.

Så känner du för att få hem en underbart vacker kisse så PM mig el skriv här i tråden.

Båda kissarna är creamfärgade och flickan har jätetjock fin päls, som nästan ser lite lockig ut

linasvovvar
0

dom är hundvana och rumsrena och avkaskade

linasvovvar
0

…

Hannapanna
0

Vart bor du?

linasvovvar
0

I hörby skåne

Keligast
0

Hoppas du hittat ett nytt hem för dom små! Stakats kattungar blir bara "utkastade" sådär<3

Fantasy
0

Åh, vad söta de är, och jag letar efter en katt, men jag bor ju i Eskilstuna, det är ganska långt.

Hoppas du hittar nån som bor närmare.

linasvovvar
0

putt

linasvovvar
0

PUTTTTTTTTTTTT ingen som behöver en kisse att älska ?????????????????????????????????????????????????????

gejsa
0

Åh så söta dom är. Men som sagt lite för långt bort. Inte kan man skicka dom heller ju. Jag menar så Fantasy och jag tar varsin. Vi bor ju båda i E:a. :)

linasvovvar
0

puttar för mina godingar igen

lisette
0

men jisses lina. du fååår inte visa bilder så här!

linasvovvar
0

#11 Johooo det får jag visst…han dom måste få nytt hem…….bara för ett retas så sätter jag in fler bilder….

vem har störst tassar

linasvovvar
0

TJA!!!!!!!

linasvovvar
0

Strunta nu i datan titta på MIG !!!!!!!

Murre_Uddiz
0

Aww :'(
Om det inte vore så långt bort :'(

Hannapanna
0

Säger också att de är synd att han finns så långt bort…
Dessutom säger sambon att de räcker som är de just nu.. Oskyldig