Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridning
Läst 2317 ggr
Zevzi
0

medryttare

Söker en medryttarhäst omkring Skellefteå, hittar verkligen INGEN nån som bor i närheten som behöver medryttare, känner någon som behöver eller vet någon sida där de brukar finnas mycker, har tittat blocket, finns ingen. medryttare.nu finns ingen..
hastannonser.net finns ingen

fiffeliffe
1

Har du kollat hastnet.se ?

Cool

BettaSplendens
0

Har du gjort annons på blocket och hästnet?

Zevzi
0

#2 nej, men jätte många kompisar har lagt ut annons på iallafall blocket men ingen som hör av sig:o

Pelzi
0

Du kan ju höra av dej till olika ridskolor som har privata sina hästar uppstallade och fråga ridskolelärare eller privat häst ägare :) det funkar nån behöver säkert hjälp med sin/sina hästar.

http://emmaskaninselar.blogg.se/

Zevzi
0

#4 vill helst inte vara på sånt super stortstall då jag inte trivs så bra med folk

Vikan
0

Tvivlade på att någon skulle vilja ha min hjälp. Det tog ett tag, men någon kontaktade mig. Trodde ingen skulle vilja kontakta en tolvåring, men, det hända. Satte upp en lapp i en affär i närheten. Ett stall med sex hästar, mestdels unghästar. En av alla är 26 år och väldigt trevlig. Skriv en annons, sätt ut den på flera olika ställen, både på internet och ute i Skellefteå. Skriv mer exakt om dina hästavana, vad du skulle vilja göra och så. 

Ge inte upp, bara. ^^

Zevzi
0

#6 vet ju inte riktigt vad folk vill veta heller och jag kan ju typ ingenting trots att jag ridit i snart7år(a)

Vikan
0

Men skriv att du kanske vill lära dig mer. Att du kan hjälpa till med stallarbeta och annat i stallet. Hjälpa till med hästar, ryckta och beta med dem. Kanske rida?

Vikan
0

du har för den delen ridit och hållit på med hästar längre än mig. Lyckades jag, borde nog du också lyckas!