Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1177 ggr
Mandysan
0

Valack köpes!

Valack mellan 2-10 år köpes. Kravet är att den har dressyrsteg och är träns och sadelvan samt kan stå uppbunden i spilta. 150-160 cm. Helst arab, haflinger, connemara eller. Den ska helst inte kosta mer än 40 000:-

Ev finns ett sto till salu..='(

/Fam. Ahlin

Cilla89
0

ska ni ha en häst till? :O

Mandysan
0

#1 Ja, om vi får sålt en utav våra andra ='( Min tränare tycker att vi ska sälja Foxen men vi ska antagligen sälja Sally pga att kemin inte stämmer mellan häst och ryttare =(

Cilla89
0

så tråkigt :(

Mandysan
0

#3 Jo men det stämmer ju inte mellan syrran och Sally…Och inte mellan mig och sally så det var ett felköp, helt klart. Men vi har en som är intresserad av henne.

Mandysan
0

Nu har jag satt ut Sally på annons =(

Midlingur
0

Får man fråga vad Sally är för ras?

linasvovvar
0

Jag har en kompis som har en ruggit snygg valack till salu, vet dock inte hur stor han är han är iaf efter sanguintero ( ups stavning)

MiaMaria
0

#7 Menar du San Quintero, ett fullblod som va godkänd i halvblodsaveln men som avled för ungefär ett år sen?

linasvovvar
0

#8 hehe ja.,…sorry min kassa stavning

Mandysan
0

#6 Halvblod/Nordis/russ…

Mandysan
0

#7 Tyvärr är vi lite anti halvblod, de är för smäckra ;)

Annette
0

#11. Hur höga klasser vill ni rida i dressyr? Det är ju ganska avgörande vid val av häst, tycker jag.

Mandysan
0

#12 Iaf LA…

Mandysan
0

Nu har vi fått höra talas om en 4 årig haflinger valack…Vi ska nog titta iaf…

Annette
0

#14. Haflinger får ju vara max 150 cm enligt rasbeskrivningen, så de flesta håller egentligen ponnymått. Klart det kan finnas övervuxna också.

http://www.svenskahaflinger.se/haflinger/haflinger.htm

Mandysan
0

#15 DEt var faktiskt ett litet stuteri och de trodde att han skulle bli drygt 150 cm:)