Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 1255 ggr
Aribigga
2

Det bästa med att ha häst!

Efter trådarna "Jobbigaste med att ha häst" och "Vad hatar ni som har häst?" (Intressanta trådar båda två!) så vill jag nu starta en positiv tråd!

Vad älskar vi som har häst? Vad är det bästa med att ha häst?

lurvponnyn.vimeddjur.se

[[AcsJulia]]
3

Att se alla framgångar! När man kämpar hårt för att nå ett mål och så plötsligt står man där och inser att man har uppnått det… Underbart!

Aribigga
1

Själv tycker jag att det bästa är kommunikationen mellan häst och i mitt fall kusk, jag vet att James kan allt det där jag ber honom om och blir överlycklig när jag faktiskt lyckas be honom om det så att han förstår vad jag menar!

lurvponnyn.vimeddjur.se

[[AcsJulia]]
0

#2 Jag håller verkligen med på din punkt! :'D Den känslan är gudomlig! <3

Trongutten
3

När man kommer ner till stallet och ser sin häst och liksom känner sig så trygg och "hemma" tillsammans med sin häst, att man har byggt upp ett riktigt förtroende mellan sig och hästen är det bästa tycker jag :D

/ Josefin
Följ mig gärna på min blogg, htt://josefintimmes.blogg.se

PennyScarlett
1

När jag går utanför dörren på morgonen när jag ska till skolan och ser mina bebbar ligga ute i hagen och sova…det är för mig mer värt än något annat

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

LeJ
0

Igår kväll i hagen kom mina 2 hästar fram till mig från var sin sida. Samtidigt tryckte de huvudena mot mig så stod vi och kelade en lång stund. Det, är det absolut bästa med att ha häst.

[Lilla_Myy]
0

jag blir så avis på er =(!

Spiritinthesky
1

Jag tycker det bästa med att ha häst är att se att de mår bra. Självklart har man haft sina up&downs (en av mina blev deprimerad när vi skiljde honom från sin kompis) och då tycker jag att det är det bästa när man ser så tydligt hur han börjar lägga på sig igen, hur ögonen får liv och att han är glad. Att veta att VI människor, kan få dessa underbara varelser att må bra och trivas.

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Gronstedt
2

Att utvecklas tillsammans, att växa närmare varandra och bli ett team.