Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 229 ggr
divansson
0

OT: Skitsnack - Överstyr!

Neej! Nu började det spåra ur! Nu har våra hästar (travare) bara tatt det lugnt och det har inte gått så vidare bra då var det lugnt, nu när det går välldigt bra så börjar det svammlas runt i hela området (Insjön) om vilka idioter vi är! Hur i *£@#!!? Hörde igår när jag köpte glass att de satt två gubbar å svamlade om oss, (de såg ej mig) att vi hade slagit hästarna!!!! Fy F*****n!!! Hur i helskotta kan någon hitta på ngt sådant! Vi har inte enns vart i närheten av å slagit våra hästar! vi har puttat de när vi vill att de ska flytta sig åt sidan, men hallå, vanligt lätt puttande, bara för att korrigera en häst! Det gör vel vilka som helst! Å sen så masserar vi i ca 2tim efter varje träningspass för att hålla de fräscha och mjuka. Så, Aha liksom, där fick man för allt slit eller vadå? Förstår inte helt enkelt, blir så upprörd.. Det är från clas ohlsson lagret som hela skiten startar, sedan sprids vidare, och vidare, ock vidare.. de bara ljuger inne där verkar det som..! Hur ska man göra? jag tål inte att bli kallad "djurplågare"! det är vel det som det verkar bli.. :( Jobbigt att bara ignorera..

Nån som hafft liknande problem? Tipsa gjäärna hur ja kan göra! Tcak på förhand!

Ps. Ni är iaf vettiga och snälla, tsk från alla på detta ökenställe.. :)

divansson
0

förlåt för felstavanden/slarv, är så deprimerad och trött..

lisette
0

hade jag varit som dig så hade jag gått fram och konfronterat de som snackar skit. allra helst de som ni hörde när ni köpte glass. det är ett gjutet tillfälle att trycka ner såna människor i sandalerna.

clas ohlson lagret? känner du ngn som jobbar där eller? konfrontera dem! visa hur det verkligen går till.

eller så skiter du fullständigt i vad de säger. går förbi med högt lyftat huvud och hanterar dina hästar precis som du gör!