Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttidningsurklipp
Läst 568 ggr
gejsa
0

Har någon detta oväder nu?

http://www.kvp.se/nyheter/1.769490/nu-kommer-stormen-till-sverige

Jag tycker det börjar bli lite väl ofta nu med varningar. Otäckt!

Cilla89
0

hm, näe inte riktigt, ösregnar bara..

mazze
0

Det är sådant man aldrig trodde skulle komma till Sverige för ca 10 år sedan. Klimatet har förändrats enormt på de åren, hugaligen Förvånad

Cilla89
0

#2 ja, visst har det det :O det är ju nästan varje dag man hör om antingen torka eller översvämmningar :O det är liksom inget mellanting.. utan antingen +35 grader sol och utan regn en månad eller +20 grader och regn en månad :S helt galet!

Anna
0

Tur att vi bor rätt högt upp i Småland, hoppas vi slipper detta..

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

gejsa
0

Ja, vädret har verkligen blivit konstigt. Förr var det ju mer normala somrar med lite stilla regn och sedan sol.

CarlS
0

Det är en följd av klimatförändringarna som vi människor till största delen är orsak till genom vårt slösaktiga sätt att leva…Görs inget kommer vi snart att ha vatten långt upp över öronen…

Ni kan läsa mer inne på svensknatur.ifokus.se :)

Malin-A
0

håll er borta från havet

jo tack, lätt när man har ca. 500 meter till havet =/

gejsa
0

Jo vi vet CarlS. Men ingen vet ju eg  hur man ska börja. Alla skyller på varandra. Dom värsta bovarna är ju faktist Amerika, Kina osv. Dom verkar ju inte ha insett något än.

lisette
0

jag kan säga som så att amerikanarna struntar fullkomligt i naturen.

de har inte begränsad tid för tomgångskörning till exempel. urusel kollektivtrafik - man MÅSTE ha bil för att ta sig ngnstans i det landet. de har stora bilar som slukar bensin.

Thorsson
0

KUL!
själv måste man spela teater, vad som än händer, om det så ösregnar måste vi göra det, utan regnkläder. hur vi gör me mickarna, vet jag inte…

gejsa
0

#10# Fast det kanske inte kommer några om det ösregnar. :)

Thorsson
0

DE har biljetter, de måste komma. Annnars blir jag ledsen i ögat ;)

gejsa
0

Ha, ha ja men hur många tror du sitter i ösregn och kollar på teater. Jag skulle nog stannat hemma iaf. Vad ska ni spela då?

Thorsson
0

Vi ska va sååå spännande, historien om Nils Dacke . mm, roligt*

thilda-
0

Nix! :) idag vare soligt o fint :)

bubbelbubbel
0

jag tror vi hade det ovädret i prag inatt, blixtrade så gardinerna fladdrade…nästan :P

Believer
0

usch och fy. tur att man bor i mitten av landet. fast det kommer väl hit oxå så småningom om det ska fortsätta så här.

Mandysan
0

Här regnar det =(

Peppe
0

#14 Ska du va med i den Linda!? vi gick förbi där igår, jag hade velat kolla nån dag men biljetterna är väl slut hela veckan

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

bebbe
0

vi har fått 43 mm sen i går em, tur det inte kom i Lördags.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Mandysan
0

Nu har jag cyklat en sväng (och hemrtat ut pengar=)), jisses vad det blåser och regnar här nu!:O

gejsa
0

Det har börjat att dugga här nu.

Thorsson
0

PEPPE: Ja X) MEn ring och boka, finns kvar säger mamma. så ring snabbt. imon. as kul :) Vi fick jättemycket beröm av sponsorerna som kolla privat idag :) Det finns att köpa ponchos 20:- så att du vet, ifall det skulle regna :S X)

wewwa
0

Nope inte än iaf… Här ser vädret lite lömskt ut. Mörka moln och lite rosa långt bort…