raser, ponny eller häst
Rätt många frågor 35 st menmen hoppas många svarar på dom
Hade 4fwl :P
100% Men jag tänkte på alla raser som låg på ponny/häst gränsen, som ex. quarter, paint, etc, är de inte lite fel att benämna de som häst eller ponny, eller definierar du skillnad mellan ponny och häst på annat sätt än mkh?
Kul Kluring!
När jag var yngre så kunde jag allt om alla raser. Nu vid 32 så har jag inte haft koll på detta på många år, så 29 rätt var över förväntad. Gjorde några missar på raser som jag såg för mitt intre… sedan var det några raser som jag aldrig hört talas om innan
hehe, då känner jag mig gammal!
Jo jag tänkte lite samma som #2 också. Tänkte att islänningar brukar räknas till häst, och till och med Falabella… visste inte hur du hade tänkt där. Ser att du satt båda alternativen som rätt på en del raser. Smart 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
31 rätt blev det. Kul Kluring!

32. Rolig, men gissade mest…
Ang. Tinker
Dom kan även vara ponnysar…
Det finns 2st i stallet där vi är och dom är registrerade som ponnys då ett sto är 137cm hög och en valack är 134cm hög.
You can't make a rainbow without a little rain
33/25 Så är nöjd 
// Nadja
jag ska snart göra fler
100% Dock var det ju lite klurigt då vissa av raserna ligger på gränsen.
Curiosity killed the cat, but satisfaction brought him back..
31/35 är jag halvnöjd med. Men tex Quarter, Paint, haflinger och welsh cob är ju lika ofta ponny som häst. Där borde båda svaren varit rätt tycker jag.. 
vissa raser har jag sattit att båda är rätt :)
32/25 :)
#4/35, extremt störande då jag råkade klicka fel på den som var fel, så egentligen 35/35 hihihi ^_^
34/35 rätt… Det "lustiga" var att jag hade fel på en ras som jag haft… Det svåra är just de som kan vara BÅDA.