Bloggtråd...
Jag tänkte passa på att skapa en ny bloggtråd eftersom alla jag har sett har varit rätt överfulla… I vilket fall som helst; länka din blogg och skriv några rader om innehåll! :)
Tack på förhand!
Här är min blogg iallafall: http://kusken.blogg.se/
På min blogg kan ni följa omskolningen av min ponny, från travhäst till körponny! Jag kommer att lägga upp mycket pyssel, tips och tricks eftersom jag är lite händig av mig. Det kommer att komma en hel del inlägg om utrustning, foder och anatomi, tre saker jag verkligen brinner för! Hoppas ni vill ta en titt. :)
Ganska nyuppstartad, så det kommer att ta ett tag innan allt är riktigt på sin plats… Den nya designen är i alla fall uppe! Det är ju något…
Er tur!

FinaNora - Vardag med världens bästa häst! ♥
Handlar om mig och mitt hoppsto Walewijc's Noortje (kallas Nora) i vår vardag. Vår vardag består inte av tävlingar med vinster vareviga dag, utan en riktig vardag, med uteritter, tävlingar, träningar, ridpass, medgång och motgång. Toppat på vår vardag får ni läsa en rad roliga inlägg med filmer, bilder, bra inlägg, åsiktssinlägg, tävlingar, funderingar, inlägg som ni läsare kan ta del av, och myyyyycket mer!
Kika gärna in och lämna en kommentar 😃
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."