3åring på 2meter

oooh, du svidde :O
OMG! =O

Oj, undrar hur mycket hö den hästen äter.

Ser ju faktist lite tunn ut.
Enligt texten föder de ju upp den på morötter så..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Åh, hjälp vad stor den är då.. haha Häftigt!! : )
Den största jag har ridit är drygt 180 cm och det räckte, iaf när han bockade… XD
Tycker inte den såg vidare vacker ut i kroppen.
Men oj! 2m..
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#5 Jaa, det lät faktiskt lite roligt… haha Som en jättekanin… XD

Oh Myyy!! shiit, å ja som tycke 9åringen på 1.90 eller va de va, va stor :S

Jag tyckte också den såg mysko ut i kroppen, men har inte riktigt koll på hur en Shire ska se ut. Troligtvis äter den annat än morötter, dock. Gräs verkar den äta på bilden t.ex…
herregud. människan ser ju rätt liten ut i jämnförelse.

2,3 kg morötter per dag står det. Lustigt att dom skriver det. För morötter är ju ingen nödvändighet att äta för hästen.

Vilken liten o lättsam sak :-S Men kolla den här då…

bara jag som tyckte hon såg ut som en åsna på bilden? vilka långa öron…

Att hästen är tunn är väl eg inte så konstigt. Den är bara 3 och växer så det knakar uppenbarligen. Tror inte att den bara får morötter ;)

En häst som får rätt foderstat behöver inte se tunn ut även om den växer. Det är det som är så bra med foderstater. :)

Nej, de behöver inte vara tunna. Men denna bjässe har vuxit något enormt.

Jo, visst hade den det. Men då får man ju också öka på maten. Fri tillgång av ett väldigt bra hö och lite annat hade nog gjort susen. I stället för att ge en massa morötter som inte gör någon skillnad. :)
den såg väl inge tunn ut?? :S men de beror ju helt o hållet vilka "hästar" man är van vid :) då tänker jag mer på utseende mässigt (hullet)
jag skulle då aldrig kunna tänka mig att äga en sån där stor krake iaf.. tänk om den skulle bli rädd nån gång åsså går du brevid den där bjässen :S man är ju mos direkt
Jag tycker han påminner om en belgisk blå i kroppen. 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#20 Haha helt klart!

den va inte liten. hehe.

hon står ju konstigt på bilden, tycker alla hästar ser lite lustiga ut när dom står sådär ;)
hovarna däremot var ju inte vackra vad jag kan se
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

haha coolt ;)
bjässe häst!
/Elin

Det va ingen liten sak!!
Kollade en gång till och tyckte att frambenen såg j*vligt korta ut med tanke på att hästen ändå är 2meter.

guuu vilken stooor!
#27 tänk på att den växer, och dom växer oftast inte jämnt =P
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi