Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 487 ggr
Believer
0

Vart är foder-kategorin??

fanns det inte en foder-kategori förut?? vart är den nu i såfall? så i vilken grupp ska man lägga trådarna ang. foder? *förvirrad*

Lyrik
0

Hittar inte heller den!

lisette
0

den hade trollat sig till övrigt istället. men jag har fixat det nu!

fattar baske mig inte vad som händer.

Believer
0

okej hihi. då behöver jag inte undra längre =)

gejsa
0

Små balar av hösilage är alltid dubbelt så dyrt minst. Eftersom det går åt så mycket plast till så lite hösilage bl a. Mer jobb osv.

Believer
0

okeej. det förklarar ju saken.

gejsa
0

Ska ni köpa in det? Vad är ts-halten? Är den väldigt blöt så är det ju jättedyrt.

Believer
0

nee ska inte köpa det. såg bara annonsen och reagerade över priset. själv kör jag nog vanligt hö hela vintern, har blivit väldigt osäker ang. hösilage med tanke på allt man läst om det och så nu senaste tiden.

gejsa
0

Ok!

jn84
0

Är jag helt konstig, eller är den här tråden helt snurrig? Believer frågade var foderkategorin tagit vägen och plötsligt skriver Gejsa om hösilagebalar?

Men eftersom ni undrar om försvunna kategorier, så undrar jag om det inte fanns en Lek-kategori förut? Saknade den när jag gjorde min senaste lek förut iaf..

Believer
0

#9. hehe tror gejsa svarade på min andra tråd "hösilage-priser" fast hon skrev i den här tråden =)

gejsa
0

Ha,ha det var jag som svarade i fel tråd tydligen. Fast det vara ju beliver som frågade i båda. haha

lisette
0

#9 jag har öppnat den med. det har blivit strul med alla kategorierna. de hoppar över till andra sajter o vi får andra som inte hör hemma här.

jn84
0

Åh, vad skönt. Jag har alltså inte blivit galen =P