så häftigt!

givetvis gick han ut med den igen!
Oh, en sån liten bebis hittade jag och en kompis utanför stallet för några år sen.. Men den dog. :(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Åhhhh så söt! NOT! Ryser…urk!

En sån hade mamma i sin gamla lägenhet :P
Usch :S

Jag hade också en förra hösten som jag försökte rädda. Den var för liten för att flyga som den där är med. Så jag försökte mata den med rå köttfärs men den vägrade äta. Så den dog.
Vet ni var boet är? Annars lär den dö tyvärr. Var hittade han den? På golvet? Man måste försöka kasta upp den försiktigt nu på kvällen. Kan den flyga så sticker den ramlar den ner så är det kört.
Naaaaaaaaw vad söt!
En sådan satt på våran gardinstång i vår förra lägenhet, vår katt började jaga den och då fångade mamma den i en håv och släppte ut den ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

klart den är söööt! den gör ju ingen förnär…
gejsa, det där var lite som att testa om en rödhårig är en häxa. bind fast henne i en sten. flyter hon så är hon en häxa, sjunker hon så är hon inte det…. ;)
han hittade den på golvet, den hoppade framåt. när han tog upp den så slutade den röra sig.
tror den har trillat ner, lär inte överleva. hur ska den kunna ta sig upp själv? den var ju så liten.
Sådär söt……

han är ute o kollar om den ligger kvar på samma ställe nu.

Men lisette det är säkert det jag skrev. Jag rinde djurskyddet i stan och hon sa så.
Ser ni inte boet? Ett hål i väggen är det troligvis? Har ni katt så lär ju den ta den isf.

jomen kan den inte flyga för att den är för liten så dör den ju när den landar på golvet i vilket fall som helst.
hål i väggen tror jag inte. han hittade den mitt i gången. fritt upp till taket. o dit upp ser man inte nu..

Inte på golvet utan på gräsmattan dummer. Jag försökte msm:a dig men det gick inte.
Den måste ha bo någonstans i något hål. Jag hittade min också krypande på gräsmattan. Men såg aldrig var den bodde. Dom har klor så den kan hänga sig fast på väggen. Låt den sitta högt upp mot taket. Ingen sol på den då dör den snart. Torkar ut på något vis. Hittade en stor fladdermus en dag mitt i solen. Den fick jag slå ihjäl. Den hade brända vingar osv.

#13 jag är trött så jag är nog lite dum ja.. haha… =)
men kan det inte vara så att den är så liten att dne trillat ut? tror inte den kan flyga ens…
jag tar inte i den och andreas har lagt sig… =(

Låg den kvar på golvet?

Jo, den har säkert ramlat ur boet. Dom är ju blinda så… Men den kan inte vara på golvet då kommer ju någon katt eller så att ta den.

ja den gjrode det. på samma ställe. så dne har nog kolat vippen tyvärr. =(

Va, är den död redan?

söt
haha kan inte låta bli o skratta, jag fattade också först att man skulle kasta upp den i luften o se om den flög gjorde den inte d så ramlade den ner i golvet o dog =) e nog lite trött =)

Va malin då!!!!

Lisette! Var den kvar och död i morse?

Vad söt. Älskar fladdemöss, dom är ljuvliga. Jag och min kompis brukar gå upp på hennes vind och klappa dom. ^^

så söt :)

sööt, men ja är rädd för de. iaf när de flyger precis över skallen på en.. haha ;)

Vikken läskig ; O haha jag är lite rädd för såna xD haha,

japp den var tyvärr död… =(

Konstigt att den dog så där fort. Jag hade min i 4 dygn.
Det var en sööt liten stackare = )… Synd att den dog. = (

#28 kan ju ha legat där ett bra tag o var på väg att dö när andreas hittade den.

Ja, man vet ju aldrig. Stackaren!