fölgrimma
Skulle vilja ha en fölgrimma där man själv spänner in hur mkt som behövs…inte en sån m hål i…ngn som sett en sådan i ngn affär? Helst svart eller vit….

du menar med en sölja eller vad det heter???
ska du ha det till utställning? de har annars en sådan på hööks. fast med ludd o grejs o inte svart eller vit… hmm det va rju inte det du vill ha… ;)
Jo skulle vilja ha den till utställning, hittade en som passade på Eko men den var babyblå!!! fick ta den sålänge men nu är den sliten eftersom hon haft den i hagen…och så är det inte snyggt m blå till en fux o ett sto till på köpet….letade på Höök men hittar ingen annan än läder…o de är dyra…

Jag spände fölgrimman med hål utan att använda hålen, eller vad man ska säga. Funkade kanon… Köpte min fölgrimma på Horze, men antar att det är samma sort på de flesta. Terylene, inte säker på att det går lika bra med ngt mjukare.
#3 okej jo jag fattar…ska prova det

känns lite onödigt att köpa en dyr grimma som hon ändå växer ur.
har ju den här blåe grimman m ludd som inte passar brago längre. du hade kunnat få den annars, men den kan du ju verkligen inte ha på utställning… haha

#5 Det finns ju konstiga människor, som jag
, som åker på utställningar. Då funkar inte en gammal sliten grimma, det ser så konstigt ut till knopparna i manen
Ska föresten i väg nästa vecka, jag har investerat i en svart skingrimma
Vi har så bra så vi har en butik som säljer begagnade saker och där köper jag mina föl grimmor till hagen, grimmorna brukar kosta 10-15 kr, så det är helt OK att ha några stycken då 
#6 Åh det hade ju varit kanon m en sån affär!
Nej vill inte heller ha en sliten grimma på utställning! Vill ha en svart eller vit "fingrimma" o sen kan jag ha en sliten grimma i hagen vilket hon har nu.