Någon som kommer att bli drabbad?

hoppas inte det!!! Tror nog inte riktigt på det förrän jag ser det…. Kollade vädret igår…2:an visade ett väder..2 sekunder senare slog jag över på 4:an där vädret var heeeelt annorlunda..så nee tror det när jag ser det…

#1 hallå där, sover du inte? ;)

Jag hoppas verkligen att det INTE kommer mera regn,vill inte ha mera.Tycker synd om alla bönderna som får sina skördar förstörda.

#2 hihi jo det var meningen, men skulle in och kolla på bilderna på pimmen som shirley lägger upp =)

Nej, det vore ju förskräckligt ifall det kommer ännu mer regn. Och sååååå mycket till. huga

jag bor ju i skåne, så ja, den som lever får se xD

Men era stackare!!! Ser det ut så där nu eller förut? Har det torkat upp nu? Regnar det nu?
usch… vi ligger farligt nära… våra beten är redan vattensjuka…

bor ju i blekinge så här lär det väl bli då om det stämmer! SUCK!!!!

här var det strålande solsken tills för 30 min sen, då började det vräka ner. småland
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Usch, stackars er. Vi har full sol och jättevarmt i dag.

solen skiner det är 20 grader i skuggan och vindstilla.. grymt skönt! blir grillning ikväll..;)

äsch det har ju varit super fint väder hela dagen. lite varmt ibland o lite kallt ibland. inte regn så långt ögat kunde nå.

Vad skönt för er då. Vi har haft full sol och jättevarmt. Vi var ute och red gubben och jag i kväll. Det var jättekul. Han hade inte ridit på Gejsa på över 2 år. Han t o m travade. hahaha
bor vid gränsen t Blekinge så det lär väl regna här också…skulle ju komma mest vid Skåne o Blekinge… men vi klarade oss rätt bra förra regnskuren som kom…
såg dock riktigt mörkt ut på himlen nu, så man vet ju inte…stackars satar som är på Östersjöfestivalen…blir blött på mer än ett sätt ;-)

vi får väl hoppas att det är fel och att det blåser förbi! Jag vill då inte ha mera regn! Bor i blekinge och tycker att vi fått tillräckligt och jag vill att bonden ska få in halm med!
om vi alla hjälps åt o blåsa ut ovädret mot sjön igen så funkar det kanske…hihi!

Hi hi ja, gå ut och blås ni.

hoppas inte att det blir det, hästarnas hage är fortfarande i vatten lite >.<
#19 Alla måste hjälpa till…kom igen o blås…

hi hi Aldrig att jag kommer för att blåsa. Tänk om ni ändrar riktning så vi får allt till oss i stället.
He he man vet aldrig…allra helst om du inte blåser..du kan blåsa hemifrån ditt…

Ok, jag blåser i morgon mot ditt håll så får vi se om det blir bättre väder för er då. hi hi
tackar tackar…god natt o sov gott för nu ska jag nog lägga mig… ungarna brukar inte vilja ha lika lång sovmorgon som jag vill ha…

Natti natti sov så gott.

bor i skåne, jag får se hur vädret blir här, blir det mycket dåligt väder, så åker hästarna in inatt. det är kallt+ mulet här nu