åh vad glad jag är!
var på auktion idag och regnet försvann, fick en härlig dag i skåne! Jag fick även tag på en stalllåda för 100kr där, hade turen att få köpa bara den utav killen som köpte paketet som den ingick i! Var det någon annan där idag?

jag var. ville med ha en stalllåda!!! var det den där det ingick en massa andra grejor. däck och fläkt o sånt??? *grr* jag hade väntat på den lådan i två timmar… vilket flyt du hade!
men jag fick mig en jordborr i varje fall. den och ett spett för 70:- + moms. så snart ska jag sätta om hagen…
kan berätta för er som är intresserade att ett comet christ 06:a gick för 37' plus moms… billigt eller? ;)

Ja, Lisette ! Det var den stalllådan! Ibland har man tur! Jag var fräck nog att fråga honom när han lastade de andra grejorna!

tänk om man kunde varit så fräck själv. jag gick o muttrade över att jag inte fick lådan… *grr* men jag får väl vara snabb nästa auktion istället. eller hitta på blocket.

Ha, ha Lisette trodde jag skulle få se en bild på det du köpte. Men Loke var väl inte till salu iaf. haha
Ja, det var billigt. Min ena inackordering hade en sådan. Sålde den för 65 tror jag i våras här.

nej herregud, inte är han till salu, det var för jobbigt att göra en sådan söt sak! =)
det är väl inget att se bilder på ett spett o en borr? ni kan får se bilder när vi sätter staketet istället. det är mer intressant.
för övrigt är det bebbe på bilden! =)

Jobbigt att göra den!!!! Trodde det var ett rent nöje. haha

ja göra den fysiskt.. men sen att bära på den i 8-9 månader är jobbigt! =)
Hahaha xD Ni är roliga ni :D Var också på auktion idag.. fast här uppe i norrrrrrrrrrrrland då :) Brände mitt ansikte i solen, så hade jag solglasögon vilket resulterade i en fin vit rand över ögonen xD

#9# Äsch, lite får man väl offra. haha