Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1195 ggr
Linda
0

SNÖ!!!!

Typiskt!

-Våren lurades..nu snöar det här i Stockholm igen………Suck får ta och plocka undan minaCool

lisette
0

du kan ha dom ändå, tänk om du blir snöblind??? ;)

Linda
0

haha eller vill leka rock stjärna;)

LinneaG
0

Linda - vart hitta du snygga solbrillor?

Linda
0

#3 Både på synsam (om du vill ha märkes brillor) och ett par kanon snygga stora på Glitte4r för en hundring (99:50:-) Perfekt för slarv majjor som jag som tappar bort allt ju;)

LinneaG
0

Ohh, på glitter har ja inte kollat! Får ta det idag, ska kanske köpa ny mobil idag =). Hittade ett par på stadium.

CBA
0

Usch….jag slog upp mina blå i morse och fick se SNÖ….va f*n den skulle ju ha kommit igår här i sthlm *aarrrgghhh*

Solbrillor ja…..jag har mina favvisar….ett par Ray Ban men jag MÅSTE bara köpa mig nått mer par som är lite flashigare :o)

Det kan bli farligt när det finns så många snygga och som dessutom är billiga….jag har redan en sko och väsk fetish :o)

Mvh CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

LinneaG
0

#6 Jag har letat efter solbrillor i snart 1,5 år utan att hitta ett par bra o snygga..känns omöjligt!

Hannapanna
0

*lurad* Jag som hade en liten tro i våren.. Nu är de vinter igen… Hemlis

lisette
0

jag har mina blåa pilotbrillor. me lööv!

Believer
0

usch såg nyss att det snöar här oxå… undrar om våren kommer i år? Förvånad

LinneaG
0

Det kan vara dåligt fram till den 22 april, sen får våren ta o komma!!

shirley
0

ingen snö härpå några dagr *ler*

LinneaG
0

shirley, ja vill bo där du bor!

Här har det snöat sen kl. 7 imorse..o de håller fortfarande på

shirley
0

du kan flytta hem till pimthegreat he he

gejsa
0

Och blåser massor. burr!

bubbelbubbel
0

..fortfarande massa ösregn..=/

Linda
0

Japp och nu ska jag hem och hämta barn, sköta hästar och städa, ta hand om främmande så jag kommer inte bli inkopplad igen föränn tidigast i morgon kväll..Hoppas på bättre väder då;)

__iE
0

jag har hittat solglasögon på Lindex , H&M =)

här är dt bara pyttelite snö kvar.. :)
men blöött..   =/

mazze
0

Snöar fortfarande och jag som verkligen hade börjat hoppas på våren… Suck!

gejsa
0

Här snöar det också fortfarande. Trist.

RubHel
0

Det blev väldigt deppigt när man kikade ut genom fönstret idag, ja. Usch!!! Nu skulle det vara slut på snön!

Men fick höra på väg hem från praktiken att när det kommer en varmfront kommer det först snö, sen regn och sen värme! Får hoppas det stämmer! Bara att vänta på regnet och värmen.

gejsa
0

ja, i morgon skulle det väl bli sol iaf?

Sandra
0

Hatar att leta solglasögon för mitt huve är så litet så jag behöver storlek BARN! Det är tragiskt. Men å andra sidan, eftersom det är så litet så kan det inte innehålla så mycket smarthet, alltså behöver jag inte leka smart och får då inget ansvar heller =) Livet leker när man är korkad *flin*

Nä, men skämt åsido, jag har använt mina solglasögon hela vintern. Solen är väl framme mitt i vintern också om jag inte minns fel? Vem säger att de bara ska användas när det är varmt? Jag ser minst lika illa när solen lyser mig i ögonen i bilen på vintern som på sommaren (oftast då jag bär solglasögon). Lite tråkigt om man skulle missa kurvan på vägen och köra rakt fram bara för att solen skiner eller?? ;P

[slo]
0

Lisette, pilotglajjer är det enda rätta :D Har ett par fake Ray Ban, men dom börjar bli slitna, så får hitta nåt annat… Hmm…

lisette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

så här snyggä r jag i mina

gejsa
0

I dag är det sol och många plusgrader så nu smälter snön igen. jippie

teddylusen
0

Jaa! Nu är det vår!Skrattande

mazze
0

Nu kan man hoppas igen ;)

[slo]
0

Yeah! Jag är precis så snygg som på avatar-bilden och bilden på min presentation, eller vad man ska kalla det…

Nu har all snön smält bort här, ligger inte ens upplogade högar längre Skrattande

mazze
0

Det var det värsta, har snöat massor här inatt och det snöar fortfarande… Det var det hoppet!!!!

[slo]
0

Men jösses, vart bor ni egentligen :) Här var det säkert 10° varmt igår och strålande sol :D

Hannapanna
0

Jag bor i Västerås och här har de snöat mer eller mindre heela dagen.. Är såå TRÖTT på snön!!Skrikandes

Faxlin
0

Japp, här är det snö, snö och snö. Och det bara fortsätter att dala ner. Under natten och dagen i dag har det visserligen bara kommit ca 1,5 dm. Men vad sjutton det snöar fortfarande. Gubben är glad och skotern används för fullt. Nu är inte ens vägarna bara längre. Jag som såg en ljusning en sväng. Då åtminstone den större vägen genom byn var snöfri. Men ack den som gläds för tidigt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Bor i Eskilstuna. Här har det väl kommit 1 dm iaf. Men det är ju plusgrader så det smälter väl sakta men säkert bort nu. Det är varannandagsväder just nu.

Sandra
0

Igår var det vår minsann… men idag… nä. Det har snöat en massa. Men nu verkar det ha slutat. Såna här väderomväxlingar ger mig fruktansvärd huvudvärk…

gejsa
0

Nyss regnade det lite grand här.

Faxlin
0

Här snöar det fortfarande. Vi kommer aldrig få vår och jag kommer således aldrig få några illervalpar heller. Klart mina inte fattar att de ska bli brunstiga när vintern aldrig ger sig. Hur ska jag lyckas ge dem vårkänslor i detta hemska klimat.

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Men är inte dom inne dina illrar? Kan väl inte märka av våren då heller.

nalleballe86
0

Strålande solsken hela dagen, snön snart borta. Tömkörde 3 vårglada helhispiga hästar idag.. Idag märktes då inte att de äldsta är 20 och 23 år gamla!!! Fjollar!! Både jag och dom var genomsvettiga.

Faxlin
0

Jo, mina illrar är inne. Men de märker ju faktiskt av att det är snö under tassarna när i är ute och går. Att det dessutom inte kommer någon varm vår sol in genom fönstren känner de också av.
hihi

Audiatur et altera pars

__iE
0

här har dt vatt fint väder hela dagen, bara lite blåsigt :/ men dt kan gå ^^

Wanilj
0

återigen solsken här hemma…

Marre79
0

Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det här vädret men det är grått ibland o soligt ibland….igår kväll regna all snön bort som hade kommit natten innan…det kanske kan bli vår snart….

mazze
0

Vissa har tur och bor på rätt ställe, inte jag och de andra i Södermanland. Fast idag har nog det som kom ner igår + lite till smällt bort. Men vi har ingen sol, bara mulet…

__iE
0

här är dt bara mulet idag.. :S tråkigt väder ..

Linda
0

Här regnar det och är ca 5 +

LinneaG
0

Här är det 3+ o molnigt..

Wanilj
0

usch… regn är inget kul just nu då vi redan har sjöar ute på åkrarna

Linda
0

Fördelen är att snön försvinner snabbare, tjälen i backen..

Faxlin
0

Här är det minusgrader och snön ligger vit över vägar, tomter och ängar. *suckar* vi får nog ingen vår i år.

Audiatur et altera pars