Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1037 ggr
Minimonstret
0

Tips på stall/lösdrift i Trollhättan!

Finns det verkligen ingen därute som vet om något litet trevligt stall kommer ha en plats ledig till hösten? Har sökt box eller lösdrift till mitt sto nu sen i november och har ännu inte fått något vettigt alternativ :( Begär inga större bekvämligheter mer än att hästhållningen ska vara bra. Läser till SSK på högskolan väst och har därför inte ekonomi till att hyra in mig på något av de större stallen. Med tanke på att det är en 2 åring jag har känns inte detta aktuellt oavsett i och för sig. Så jag letar alltså efter ett trevligt ställe som kan tänka sig att hyra ut en lösdriftsplats eller en boxplats till ett 2 årigt D-ponnysto. Snäll och trevlig. Inga bekvämligheter är nödvändiga, dock kan jag inte ge några fantastiska summor i hyra. Gärna med hö samt strö. Själv är jag 27 år gammal och har tidigare arbetat som hästskötare, unghästutbildare och ridinstruktör. Ansvarsfull och noggrann. Ser så många fina små gårdar runt stan. Någon måste väll ändå ha en plats som passar?! Tacksam för alla tips!