Kläder?
Vad har din/dina pålle/pållar för "kläder" på sig hagen nu i sommar?
Lyrik har nu: gummiboots bak pga trasig hov vb. Haglunds flugtäcke eller ThermoMasters flugtäcke (beroende på vilket som är rent) + vanlig flughuva dygnet runt, förutom vid regn då är han antingen helt naken (förutom bootsen) eller Haglunds ofodrade regntäcke på vid ösregn eller liknade. Ingen grimma i hagen. Ibland utan huva oxå, men flugtäcke.

Jätten har regntäcke vid dåligt o osäkert väder annars naken. Grimma på. Har inte varit dit sen han blev behandlad så jag vet inte om han har lindor emn jag tror inte det.

reddie har grimma med flyweil då det är soligt och mkt flugor. Vid blåst och regn är han hel näck

Schess har lindor (back on track) på bakbenen dagtid, utan nattetid då han står i en sjukhage.. Nattetid har han ett back on track täcke..
Japp, har ingenting på sig :)

brago inget, oskar grimma m flugveil.
Ibland flughuva…

Alla hästar har flughuvor vid bra väder. Annars inget annat. Absolut ingen grimma.
Eksemtäcke och flughuva.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

mina hästar har ingenting på sig. förutom flughuvor när det inte regnar

Inget alls, skulle behöva flughuva eller flugpannband men det tar han av sig på en gång.
Jag strävar efter att ha min Shiny så naturligt som möjligt så hon har bara grimma och (vet inte vad det heter) flugsnören som hänger ner i ansiktet som man spänner på den…(?) eftersom hon får så rinnande ögon annars…

Mina är nakna, Karisma har en röd liten grimma men dom andra är nakna 
arne har lindor,grimma och flugluva på sig,oxh davidia har grimma och huva.

Orion går helt "naken" :P thihi. Ska sätta på honom flughuva.
Runa har grimma och flugskydd, eller inget alls :P
#11 hihi x)
alla e väl nakna XP
Clapton har grimma med flugpannband, Lizmic står inne, har en hovböld :'(
Eksemisarna har täcke och flughuva, de andra har enbart flughuva.. :P
Madam har bara grimma, men med alla telefonnummer påskrivna och namn och adress till stallet, om hon får för sig att hoppträna på egen hand nattetid…

Flughuvor… På dagarna står de inne och på nätterna ute, annars är det flugtäcke också.
#18 Det var inte dumt! Iofs, i princip alla här i bygden vet att dom två prickiga hästarna är mer eller mindre mina :p Dom har bara flugmössa på sig :)

#18 smart, har funderat på hur man ska lösa det om hästarna försvinner… men, man förstör ju grimman… fast, har man inte grimma i hagen - hur gör man då? *funderar vidare*
Grimma IBLAND, annars går de nakna. ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Använd operationsmärkpenna (långt ord) och skriv på hoven om du har mkt rymningsbenägna hästar…..Blir som barnen på Grönan eller Liseberg…
Vi föröskte först med "katthänge" där man kan lägga lapp med alla nummer. Den ramlade av.
En sliten nylongrimma över sommarbetet.
I höst kan hon få en ny

Alla går med bara flughuva och grimma, regnit väder så åker regntäckerna på..
#21 Tatuering? ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst