FY F*N
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1123062,00.html
AAAAAAAAH; SÅ ARG JAG ÄR!!!
Hade jag träffat dem flickorna hade jag hällt bensin och tänt på dem!! Och jag hade inte ens tvekat!!
Sicka j**vla idioter!!

Jag hade gjort precis samma sak som du Cilla! idioter är nästan för svagt ord för vad dom här är…
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG BLIR SÅ ARG SÅ JAG KAN INTE ENS BESKRIVA!!!!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Hur kan man ens tänka tanken??!!!!
Hade nog aldrig heller tvekat att göra detsamma på de, vet hur rasande jag blir bara av att se folk kasta saker på djuren. 

USCH O FY!!!!! vilka idoter'!!!

J''''''''''''''''''''''''''''''VLA SK'TUNGAR! Skulle gjort samma som Cilla!

Ja, fy fasiken. Hur kan man överhuvudtaget komma på en sådan tanke??

Alltså det finns inga ord.. blir så arg! Läste ni dom andra artiklarna om katter också.. fy f---n

usch vad arg jag blir. skulle också vilja tända på dom där tjejerna.

att dom inte har mer i huvet, det är skrämande att man gör en sådan här sak
.

En del människor bör inte få leva… :|

AAAARRRRGGGHHH!! BLIR SÅ PLI FÖRBANNAD SÅ DET FINNS INTE ORD! :@ HUR i hel*ete kan man!!!?? J*******vla idiotungar, skulle bränna upp de om ja såg dem!

………hittar inte ord för min ilska!!! Ungjävlar!!!!!!!!!!!! hur f*n är man funtade när man kan göra nåt sånt!!!!!!!!! plåga dem långsamt……..ordentligt!!! fy f*n

Sjuka människor! Vill oxå tända eld på dom j*ävlarna! För nöjes skull kan ju fan ta ett gosedjur istället!

Det är väl tur att det hände i Usa. Där finns det ändå stor chans att de blir ordentligt bestraffade. Hade det hänt i Sverige hade de fått gå till en psykolog en gång i veckan i två månader sen hade det varit klart!
J*vla H-vets störda ungar!! >.< Stackars söta oskyldiga misse :'''(

Och det som stör mig nått enormt "vi ville ha kul" men seriöst jag tror inte katten tyckte det var så kul!!
snacka om enormt tråkigt liv om dem har kul genom att bränna en katt!! dem måste ju vara störda eller nått :S

#14# Undrar om det ens blev så här i Sverige. Klapp på huvudet och så säger polisen. Men lilla vän inte får du göra så, vet du inte att man kan bränna sig på elden. :(
#17, men gejsa, såklart att det inte blir. Det blir en klapp på axlen och så säger polisen samma.
VADÅ RISKERAR, DE SKA HA FÄNGELSE DE SMÅ AS*N SEN SKA JAG KOMMA OCH BRÄNNA UPP DERAS SÄLL.!!!! JAG HAR REDAN HOTAT MED ATT SPRÄNGA DAGISET HÄR NERE!"!!!!!!!
Och sen när polisen fråga vf jag brännde upp flikkorna ska jag säga, jag hade tråkigt, ville ha lite rajtantajtan vettu X) DET FUNKAR INTE SÅÅ !!!!!

skit samma om det blir en klapp på axeln eller huvudet. Det händer inte ett dyft mer här i Sverige iaf. Det är så sjukt så det finns inte. Hur är dessa tonåringar uppfödda som ens kommer på tanken? :(
asså hade det varit mina ungar hade dom får så mycket smisk på rumpan så att dom aldrig mer kunnar sitta ner. dom hade aldrig fårr gå yt utan vuxet sällskap och aldrig fått några pengar eller något.. nästan så man tänker ett skott i huvuder på dom..
Stackars kisse..
Jag håller inte med om att jag skulle kunna hälla bensin över dom, då gör man ju samma dumma sak..Bättre att dom får ett straff på en ungdomsgård el. likn.
Helena
Hur kommer man ens på tanken? Och vaddå riskerar fängelsestraff? Självklart ska de få fängelsestraff. Man kan inte gå runt och bete sig hur som helst och göra vad man vill. Speciellt inte tända eld på en oskyldig liten katt. Skulle kunna stypa dem där tjejerna. Vad pågår egentligen i deras huvuden?
/Matilda