Medryttarhäst sökes
Hoppas att ajg la inlägget rätt :)
Hej ! Jag söker en medryttar häst som står mellan Gävle och Valbo.
Hästens storlek spelar ingen roll för mig. Jag är 157 cm lång och väger 47 kg
Jag är 19 år och har ridit i 9 år .
Jag har inge körkort så bra bussförbindelse är ett måste !
intresserad Pm:a mig :)
Vill rida 2-3 ggr i veckan måndag, onsdag och helger passar bäst.
Lägg ut din annons på andra sidor, som tex blocket och zoonen (om du har zoonen). Då bör det bli lättare att hitta någon intresserad ;)
Du bör skriva med i din annons om du söker en pigg häst eller inte. Är ju bra att veta :)
#1 Har laggt upp på zoonen, Medryttare.nu, dayviews, i fokus . men ingen verkar vara seriösa
visa är ju under 15 och behöver hjälp med sin ponny men dom säger: " Har inte tid att följa med till stallet med dig och låta dig test rida hästen" :S
Jaha, så tråkigt att ingen har tid.. :/
Behöver någon som kan rida min shettis, men där är det ingen som kan rida tillräckligt bra som är lite mindre.
ja :/
ska kolla på en medryttar häst om ägaren har "tid" någon gång :P
Okej, jag håller tummarna att ägaren får tid :D
ja men " ägaren " är 14 år x'D
Hej, har ingen aning om denna tråd är aktiv längre men chansar ! ;)
Söker med medryttarhäst eller ponny,
jag väger 65kg och är ca 1.67cm lång.. Jag söker en häst eller ponny att utvecklas med och ha mycket trevliga stunder tillsammans. kanske komma ut och träna hårdare och ev. tävla om allt går bra.
Jag har ridit på ridskola och varit medryttare förut så jag vet vad som gäller. Betalar inget men gör gärna en del av stallsysslor.
Hästen/ponnyn ska stå i strängnäsområdet och kan då komma 2ggr i veckan, ibland oftare
har du en häst/ponny som kan passa mig ? skicka iväg ett meddelande ! :)
Min mail ----> sarah.lagerquist@hotmail.com
mvh Sarah :)
# 7
Nu var det ju så att jag letade efter en medryttarhäst , inte ryttare x'D
Men nej denna tråd är inte aktiv längre :P
#8 Hittade du någon medryttarhäst då? :)
Nej, har inte tid nå mer har fullt upp med plugg, tar studenten i juni :P
Men blir väl aktuellt igen senare :p vi får se, om jag inte får ett jobb och kan skaffa egen häst :)