(S) Hästgrejjor!
Nu säljer jag saker, allt i fint skick.
Jag kommer även annonsera ut med lapp i stallet, så vissa saker kan försvinna utan att någon här köper det, men då skriver jag att det är sålt.
Köparen står för frakt.
*Kimberly Stalltäcke strl. 105. Marinblått med 300 g fyllning. Använt regelbundet i ca 2 mån, annars nytt. Fint skick. Nypris: 689:- Mitt pris: 350:-
*Pelhambett. Globus med kindkedja. Rakt med kindkedja strl. 9,5. I rostfri metall, använt ca 5 ggr. Nypris: 329:- Mitt pris: 100:-
*Novabett strl. 9,5. Använt ca 15 ggr. Inget skavt eller rispat på. Nypris: 200:- Mitt pris: 80:-
*Rakt tränsbett med fasta ringar. Strl. 9,5. Använts ca 5ggr/mån i 1 år. Fint skick. Rostfri metall. Globus. Nypris: 120:- Mitt pris: 50:-
*Tvådelat tränsbett med lösa ringar. Globus. Strl. 11,5, använt 1 gång. Rostfri metall. Nypris: ca 150:- Mitt pris: 80:-
*Regntäcke Himalaya. Marinblått med något ljusare passpoal. Använt 1 gång. Strl. 115. Ingen fleecefodring. Nypris: 449:- Mitt pris: 250:-
*Aachenträns strl. ponny. Svart läder med mjuk padding i nosgrimma. Strasstenar på pannbandet. Silverspännen. Ej tillhörande tyglar. Nypris: ca 200:- Mitt pris: 100:-
Allt använt på liten welshponny, utom tvådelade tränsbettet. BILDER KOMMER VID INTRESSE!
Skriv här eller vid PM om du är intresserad av något.
-Bättre ökänd än okänd
Frakt på Novabettet? :)
Ca 20:- skulle jag gissa på :)
-Bättre ökänd än okänd
Då vill jag köpa det!
Okej, vi kan ju PM:a :)
-Bättre ökänd än okänd