Tävlingssugen!
Tävlade sist den 26:e maj om jag inte minns helt fel.
Och jag är så grymt tävlingssugen så jag inte vet var jag ska ta vägen.
Jag älskar spänningen, nervositeten, alla förberedelser, all träning man lagt ner, glädjen och koncentrationen.
Det är underbart o tävla o nästa tävling är den 1 september. *Längtar som fan* Anmälde mig redan igår :)
Ngn som känner igen sig ang tävlingsintresset?
Har ni några mer tävlingar i år?
Jag o Nisse har som de ser ut i dagsläget 5 st kvar :) 3 st dressyr och 2 st Hopp!
/ elin
/Elin
Ja e jätte tävlingssugen nu… Tävlade visserligen förra helgen, men det känns som det va flera år sen.. Min nästa tävling blir nästa helg.. Ska iväg med en hel drös unghästar och tävla 100-120 me dom… :) Sen har ja massor tävlingar kvar hela året…

jaaaaaaaag :D men det kommer dröjja :/ först ska jag sälja Schess och sen skaffa en ny häst :/
Ja jag äälskar också att tävla =))
Blir typ terränghoppningstävling sen tror jag. (asså om klubben ska ha det :P) annars har det vart tävlingar nu i år redan.

har inte tævlat sen 6 juni!! førutom CR då.. næsta blir 29 juli, lokal LC LB hopp :) sen 12 augusti, 26 augusti, hela september utom 14-15.. :D ska bli så kul!
Jag är oxå jätte-tävlingssugen men men…

Jag är oxå jättetävlingssugen!! Ska tävla nästa gång den 11 augusti. Det är inge lokal, men inte hemma. Utan på stigsbergs gård utanför bålsta. =)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

#0 Då är vi två
Du tog orden ur munnen

Jag är oxå tävlingssugen!Tcikle är ju frisk nu så 25 augusti kanske vi ska tävla:)