jippi va kuuul =)
Fredagen den 14/5 (tror jag) ska jag följa med en kumis till Göteborg horse show! guuu va kul det ska bli! har aldrig vart där 
vad roligt 
själv har jag inte varit där sen 1985 eller om det var 1986.
OJ vad längesen 

#1 jag undviker också att då dit, det brukar var på årets första riktigt varma helg och jag sitter på nålar och vill bara hem till mina hästar
Jag har varit där en gång och det var jättekul. Jag köpte massor av hästgrejor där också.

har alrdig varit där, men får se om jags ka dit ;)
#3 är hästgrejerna billiga där ? :)

okej,
va kul=)
Sista dagen brukar det reas ganska friskt… Har varit där några år i sträck nu, börjar faktiskt tröttna. Men får man biljett gratis så varför inte :)
pöh! slo! varför får du den gratis ?
och du, gratis är alltid bäst ;P
Mamma betalar… :) Usch vad det lät bortskämt, men det är inget jag kan göra nåt åt. Har försökt fjäska med chefsveterinären och nåt högt höns på atg, men det gick inget vidare iår :(
#0 Jag ska också dit den dagen..mellan 10 och 22 tydligen hmm..får se hur länge jag pallar

okej,
det var ganska länge sen för en del då fanns jag änns inte:P
mamma betalar. det låter bekvämt :)
jag träder ju dit första gången i år.
får se om jag kommer fram……
Har varit där ganska ofta , också gratis faktiskt men inte pga av min mamma utan för att min sambo som jobbar på volvo lastvagnar brukar få dom där , men nu har jag tröttnat för kommer på mig själv att jag bara vill springa iväg och shoppa , det blir dyrt och man missar det man kom dit för TÄVLINGARNA ojoj !!